Moim zdaniem do wymiany, tego nie wyprostujesz. Będzie się nienaturalnie jeździć, bo przód będzie wgięty. Możliwe że błotnik będzie haczyć o cylinder. Ramy do Rometów to grosze, jak mi to zostawało po rozbiórkach to wystawiałem po 10zł a i tak nikt tego nie brał, więc leciały na złom.
(28-02-2019 21:54:58)Odrestaurator napisał(a): [ -> ]Moim zdaniem do wymiany, tego nie wyprostujesz. Będzie się nienaturalnie jeździć, bo przód będzie wgięty. Możliwe że błotnik będzie haczyć o cylinder. Ramy do Rometów to grosze, jak mi to zostawało po rozbiórkach to wystawiałem po 10zł a i tak nikt tego nie brał, więc leciały na złom.
A co z numerami na ramie?
Mi znajomy prostował ramę do motorynki i wyszło spoko, dobrze się jeździ.
Legalnie nic chyba z tym nie da się zrobić, nie wiem jak wygląda prawnie prostowanie ramy, tym bardziej w tym miejscu, (w ramę nie można zbyt mocno ingerować) aczkolwiek jak dobrze to zrobisz to nikt się o tym nie dowie i będzie ok. Pozostaje kwestia własnego bezpieczeństwa.
Jeśli nie to możesz wybrać mniej legalną opcję tj. przebić numery
Oczywiście jeśli ogar ma papiery bo jak nie to nic z tym nie rób.
Przebijanie numerów nie wchodzi w grę,najlepiej to chciałbym ją jakoś wyprostować,dlatego proszę jeśli ktoś prostował ramę to niech napisze jak to zrobić
Możesz spróbować napisać do użytkownika Barto5050 on kiedyś prostował ramę w motorynce. Tylko że dawno go już nie widziałem na forum, więc możliwe że nie doczekasz się odpowiedzi
ja bym prostował jak ja u swojego wyprostowałem to ty też dasz rade
(28-02-2019 22:25:33)grek132 napisał(a): [ -> ]ja bym prostował jak ja u swojego wyprostowałem to ty też dasz rade
A jak prostowałeś?
ja miałem cały tył poszarpany tak że robił 2 ślady uchwyt dolne pod silnik całe krzywe spawana waha z jednej strony urwany górny uchyt tak samo i podczas swapu wszystko wyszło ładnie.
Na twoim miejscu bym to naprostował i wszystko by ładnie było
OK,spróbuję
W tym miejscu będzie ciężko. Pamiętaj że trzeba to grzac palnikiem gazowym. Poszukaj w okolicy spawacza od ukladow wydechowych, powinien wiedzieć jak to dobrze zrobić.