Cześć !
Mam głowicę od 023 z oczkiem, która leży już u mnie z rok bo ma zerwany gwint, jest oryginalna i wgl, więc chciałbym ją naprawić. Kupił bym tą redukcję :
https://jackmotors.pl/old-timer/redukcja...aign-id=19
I na jaką średnicę bym musiał rozwiercić starą dziurę w głowicy i jakim gwintem przegwintować i czy wklejać to na klej ? z góry dzięki !
Jeśli chodzi to o takie regeneracje to z mojego doświadczenia nie polecam . W prawdzie nie kupiłem takiej redukcji tylko zrobiłem ja sobie sam . Tato dał mi jakiś klej do gwintów i niby spoko . Po jakimś czasie jakkolwiek to w kumarze trzeba było świece wykręcił . Więc to zrobiłem ale wyszło razem z tą redukcja :v
Tak mi się to teraz widzi że gwint jakbyk zrobił w druga stronę niż to ma świeca to może by coś z tego bylo :v
Wiertło 12,8, gwint oczywiście 1,25. Klej zawsze można zastosować, aby to lepiej uszczelnić.
Jeszcze warto powiedzieć, że trzeba taki otwór wywiercić w miarę osiowo i prosto nagwintować.
czyli gra nie warta świeczki ? jak ktoś chce to tą głowicę za 10 zł oddam
Na pewno musisz dać mocny klej do gwintów.
poza tym jak to kosztuje 15 ziko a głowica 35 to moim zdaniem nie warto poza tym jeszcze musisz mieć klej oraz gwintownik . chyba że lubisz działać coś sam ale no
dobra jak ktoś chce głowica na sell
10 zł
Ja jeszcze kiedyś na forum pisałem taki druciarski poradnik jak taki gwint naprawić.
Helicoil użyj, albo zaspawać, nawiercić i nagwintować.
A co do redukcji z tematu, na JM nie ma podanych jej wymiarów, napisz do Jacka i wszystkiego się dowiesz.