Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Cylinder z 50ccm3 na 60cm3
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Czy takim ztuningowanym motorowerem mogę nadal jeździć po drogach publicznych? Jak wygląda przegląd techniczny takiego motoroweru?
60cm3 czy 55 cm3 (40 mm)?
Teoretycznie powinieneś zgłosić zmianę pojemności, przejść odpowiednie badanie techniczne, mieć prawo jazdy odpowiedniej kategorii i płacić wyższe oc, w praktyce jeśli nie spowodujesz wypadku nikt Ci tego nie sprawdzi (zakładam, że na cylindrze nie ma napisu "60 cm3").
(03-11-2018 01:14:41)seler1500 napisał(a): [ -> ]60cm3 czy 55 cm3 (40 mm)?
Teoretycznie powinieneś zgłosić zmianę pojemności, przejść odpowiednie badanie techniczne, mieć prawo jazdy odpowiedniej kategorii i płacić wyższe oc, w praktyce jeśli nie spowodujesz wypadku nikt Ci tego nie sprawdzi (zakładam, że na cylindrze nie ma napisu "60 cm3").

Czyli można na tym legitnie jeździc jeżeli załatwie wszystkie papierki i posiadam odpowiednią kategorie prawa jazdy dopuszczającą mnie do jazdy na tą pojemność. Dzięki za odpowiedź
bez sensu te komplikacje, wkładasz jeździsz, raczej nikt ci nie będzie romecika srawdzał
Przecież nawet ze zwykłym cylindrze po bodajże 2 szlifie motorower Romet staje się motocyklem. Nikt po remoncie silnika nie zgłasza takich rzeczy.

To tak jak książeczka wojskowa, znacie kogoś, kto przed wyjazdem za granicę oddał ją do WKU? Przepisy nakazują...Wink
Dzięki za odpowiedzi.
Przekierowanie