30-10-2018, 01:50:07
Tak że przyszedł czas aby pokazać co dłubię w swoim warsztacie Zima się zbliża tak że motorków coraz wiecej a czasu i miejsca brak .Akurat trafiło na Rometa model 50 T1 rocznik nie znany ( nr ramy-79*050164, może ktoś bedzie wiedzial co to za rocznik XD ) w bardzo ładnym czerwonym malowaniu. Motorower technicznie posiadał jedną wadę :brak 1 lub 3 biegu ( na zmianę raz brak 1 raz brak 3)
reszta w stanie używalności.Wszystko zostanie przywrócone do stanu fabrycznego bez jakichkolwiek znaczących modyfikacji .Mam nadzieję że spodoba się wam moja renowacja tego cuda oraz bedziecie mi pomagać w sprawach czysto technicznych gdyż nikt nie wie wszystkiego i dobrze jest czasem zaczerpnąć porady
Stan motorowera po przyjezdzie do mnie :
Parę wgniotek na baku przez wygięty ogranicznik skrętu:
Nawet fani audi znajdą coś dla siebie
Jedna rzecz która według mnie nie pasuje do tego modelu: pręt mocujący tłumik przez który nie można rozłożyć podnóżka:
Motocykl po dokładnych oględzinach i spisaniu jego wad i usterek został przeniesiony na stół operacyjny który przed momentem opuściła Jawa 250 model 353 z 1957r
Po zdemontowaniu siedzenia ukazał się piękny oryginalny czerwony kolor
Czas na dokładne rozebranie oraz spisanie wszystkich potrzebnych części
Silnik wyjechał z ramy.Nie jest to typowy "parch" ale niestety i on będzie wymagał dokładnego remontu
No i dalszy demontaż
Na dziś to tyle ode mnie.
Jeżeli ktoś był by chętny mi pomóc w identyfikacji co w motocyklu jest nieoryginalne to szczerze zapraszam gdyż sam nie posiadam tak ogromnej wiedzy
reszta w stanie używalności.Wszystko zostanie przywrócone do stanu fabrycznego bez jakichkolwiek znaczących modyfikacji .Mam nadzieję że spodoba się wam moja renowacja tego cuda oraz bedziecie mi pomagać w sprawach czysto technicznych gdyż nikt nie wie wszystkiego i dobrze jest czasem zaczerpnąć porady
Stan motorowera po przyjezdzie do mnie :
Parę wgniotek na baku przez wygięty ogranicznik skrętu:
Nawet fani audi znajdą coś dla siebie
Jedna rzecz która według mnie nie pasuje do tego modelu: pręt mocujący tłumik przez który nie można rozłożyć podnóżka:
Motocykl po dokładnych oględzinach i spisaniu jego wad i usterek został przeniesiony na stół operacyjny który przed momentem opuściła Jawa 250 model 353 z 1957r
Po zdemontowaniu siedzenia ukazał się piękny oryginalny czerwony kolor
Czas na dokładne rozebranie oraz spisanie wszystkich potrzebnych części
Silnik wyjechał z ramy.Nie jest to typowy "parch" ale niestety i on będzie wymagał dokładnego remontu
No i dalszy demontaż
Na dziś to tyle ode mnie.
Jeżeli ktoś był by chętny mi pomóc w identyfikacji co w motocyklu jest nieoryginalne to szczerze zapraszam gdyż sam nie posiadam tak ogromnej wiedzy