12-10-2018, 10:03:43
(11-10-2018 21:24:49)Dawdzio napisał(a): [ -> ]joozek
Rzeczywiście, licznik jest tam już nowszy, a więc i linka nowsza. Trafne spostrzerzenie. Tylko jak jest z dostępnością ślimaków w takiej kombinacji? Bo zawsze myślałem, że pancerz na wcisk = większa średnica linki. A może da się po prostu włożyć wnętrze nowszego do starej obudowy?
Rama o tym numerze może już nie istnieje, ale pozostanie na zawsze w naszej pamięci
rapo3
Ślimak nie jest nawet mój, chciałem ci tylko pokazać jak to ma wyglądać.
OK. Dzięki.
(11-10-2018 22:14:12)joozek napisał(a): [ -> ]..."Tylko jak jest z dostępnością ślimaków w takiej kombinacji? Bo zawsze myślałem, że pancerz na wcisk = większa średnica linki. A może da się po prostu włożyć wnętrze nowszego do starej obudowy?... "
Pancerz jest ten sam, wkład da sie przełożyć. Ba ... znam producenta który robi wkłady przejściowe, z jednej strony 1,9 a z drugiej 2,4 mm.
Tylko, że ja robiąc swojego 2330 szukałem ślimak pod linkę 2,4 tak jak było w oryginale, żadnych przejściówek
Autor wątku ma raczej ułatwione zadanie, gdyż ślimak z 1975 w jego T-1 jest taki sam jak w Komarze 2350, 2351, 2361 i Romecie 750, z tego samego rocznika.
Józek, dziękuję za te wyjaśnienia. Czy mógłbyś mi podesłać zdjęcie lub może ktoś inny jak ten element dokładnie wygląda. Może jakieś charakterystyczne cechy.
Szuka automatu zmiany biegów i jakieś 2 tygodnie temu nabyłem jeden do silnika 019. Oczywiście nie taki. Dziś wiem, że potrzebuję starego typu. Chciałbym uniknąć kolejnych zbędnych zakupów.