Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Tuning chart
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Teraz te 70/4 od lagoona Mam ja i pamietam ze faktycznie jeździ to fajnie Smile także polecam jednak ciut większa pojemność a problemów nie bedxie bo nadal zarejestrowane na 50 będzie
(01-10-2018 23:39:00)NoSeLatamTrochu napisał(a): [ -> ]Wiem wiem te 10 było przesadzone i z ciekawości
komarka nie chcę bo trochę zbyt retro wygląda a chart już poważniej
jak mówię chcę zostać przy 50 cc ew na ostani szlif bo nie chcę problemów w ubezpieczalni

Śmiech na sali best , po co zgłaszać byle gówno za przeproszeniem do urzędu ? Nawet jak cię policja gdzieś złapie to jak to sprawdzi?

Jeszcze tak można powiedzieć, jak komarek niby wygląda retro? Big Grin Przecież to jest ładna zgrabna konstrukcja teraz tak się to nazywa? Fakt charcik taki jakby powiew świeżości i nie przypomina czegoś nazywanego "dzisiejszy motocykl" .
Jeśli złapią cię na suszarkę że jedziesz 45< i cię skontrolują to ci mogą dowód zabrać jeśli glina będzie chamem
ale 70cc wiąże się z rozwierceniem no i większym spalaniem i dużo większymi kosztami. Najlepszą opcją będzie 50/4 z podniesionym wydechem i dellorto 17 na początek
Potem spawak
A na koniec inny zapłon
Seryjny podobno słąbą moc ma i nie doładowywuje więc też będę pewnie przekładał, no i zależy mi na małej awaryjności pewnie zamieszczę wątek o tym charcie silnik myślę że za jakiś tydzień powinien być no chyba że nie znajdę odpowiedniego to się przeciągnie
Tuningowana pięćdziesiątka wessie tyle samo jak nie więcej. Im bardziej silnik jest wysilony, tym więcej pali.
Niby tak teraz czekam na jakąś kuszącą propozycję
poza tym będziesz go musiał wyżej kręcić ;P
(02-10-2018 14:27:36)grek132 napisał(a): [ -> ]Jeśli złapią cię na suszarkę że jedziesz 45< i cię skontrolują to ci mogą dowód zabrać jeśli glina będzie chamem

Mogą znacznie więcej, ale to nie o tym temat.

Jeśli liczy się dla Ciebie spalanie, to musi to być robione po kosztach. A w takim układzie nie ma sensu przeróbka archaicznej jednostki.

Znacznie korzystniej wyjdzie kupno czegoś na nowszym silniku typu AM6. Teraz te motorowery kosztują grosze (przypuszczam, że z twoim budżetem na zakup i przeróbkę Charta coś byś dostał), są chłodzone cieczą, mają lepsze zawieszenie, hamulce i fabrycznie mocniejsze silniki, no i wyglądają świeżo. Zdrowa seria AM6, bez problemu pojedzie 90km/h. Wrzucając jakieś fajne 70cc, zyskujesz osiągi lepsze niż 125 4T.
Ze względu na nowszą konstrukcję silnika, jest też łatwiej podnieść w nich moc.

No niestety nie będzie to Romet, więc jeśli zależy Ci tylko na marce i chcesz przerabiać polski silnik, to niestety szału nie będzie bez dużego nakładu pracy i pieniędzy.
albo ciń ćonga to to wogle nie pije Tongue
Jak chcesz poirytować gliniarza, to mówisz mu w twarz:
Wasze urządzenie nie spełnia rozporządzenia ministra gospodarki pracy i polotyki społecznej. Nie jest w stanie wskazać którego pojazdu prędkość mierzyło.
I śmiało może pisać do sądu :F
Stron: 1 2
Przekierowanie