Musisz usunąć z ramy stary zestaw, zamontować nowy i tyle.
Tylko, że z Ogarami tak to jest, że jak nie będziesz myślał, to się nie da ... :)
Powinieneś zaopatrzyć się, po pierwsze w dobre klucze, np oczkowe lub nasadowe, porządny młotek i zestaw palnik gazowy.
Najpierw zdemontuj starą oś. Odkręć nakrętki z obu stron i spróbuj wybić oś. Jeśli nie idzie, przerwij tą czynność i podgrzej palnikiem z obu stron, głownie oś, tuleje w wahaczu i tuleje w ramie. Nagrzewaj do ok 300, 400 st, ale nie wypalaj. Po podgrzaniu zostaw na 5, 6 min i spróbuj znów wybić. I tak do skutku.
Musisz wiedzieć, że stara oś i tak jest do wyrzucenia, ale tuleje w ramie nie koniecznie.
Po wywaleniu starych tulei z wahacza i samej osi, wyczyść wszystko np szczotką drucianą lub papierem ściernym, zwłaszcza z resztek tulei pcv.
Czas na składanie. Najpierw tuleje pcv w wahaczu, należy je wprasować na sucho, bez smaru, potem tulejki metalowe. Jak nie masz prasy do wciskania, możesz to zrobić w dużym imadle z nakładkami ochronnymi. Tych tulei nie wbijaj młotkiem, maja być wprasowane osiowo.
Teraz czas na tuleje metalowe w ramie. Włóż w nie nową oś, jeśli ma luzy na boki to one (tuleje) też sa do wymiany. Wybijasz po podgrzaniu, z przeciwnej strony prętem fi 10 lub fi 8. To są takie tulejki
https://allegro.pl/tulejka-metalowa-waha...01907.html
To chyba tyle