08-05-2012, 22:01:52
08-05-2012, 23:23:43
Jesli chodzi o tą w silniku to niestety musisz zdjąć ten dekiel.Najpierw linkę od sprzęgła zdejmij i potem odkręć wszystko.Jak będzie ci ciężko z odkręceniem śruby za kopniakiem to daj go na dół tak jakbyś odpalał tylko nie odpalaj i przywiąż go do stopki bo inaczej to utrudnia prace.Tam powinna nachodzić na wałek pierw ta zębatka potem taka specjalna podkładka a potem śruba na duży klucz coś koło 27-30.Potem wszystko skręć.Tylko jak zdejmiesz kapę to uważąj na pręt taki(zapomnialem jak on się nazywal).Nie wyciągaj go czasami.Jeśli chodzi o tył to jakaś dupnięta jest ona bo te 3 bolce z tyłu powinny wejść ładnie w koło i nic nie powinno latać.Może to łożysko które jest w niej sie posypało.Musisz ją odkręcić bo inaczej się nie dowiesz.Najpierw ośka 2x klucz 17 i potem odkręć tą zębatkę kluczem 27.Niestety tego łożyska nie idzie wymienić i raczej pozostanie ci szukanie nowej zębatki.Ale mówię zobacz co i jak tam
Służę pomocą
Służę pomocą
08-05-2012, 23:34:34
Dzięki, a słuchaj a ta zębatka w silniku nie ma zabezpieczenia że tak lata?
09-05-2012, 09:41:21
Bo ona ci wypadła z wałka dlatego tak lata.Na wałku masza takie rowki i na każdym rowków jest gwint do przykręcenia tej zębatki.Sama w sobie też ma wyrzłobione w sobie miejsce aby weszła na rowki.Jak ją przykręcisz to będzie ok.Zobaczysz z resztą jak to wygląda
09-05-2012, 16:32:58
to trzeba ja zrobić. A przy okazji, jak wbije bieg to ona ma luzy ale nie rusza sie, nie kręci sie. Czyli pewnie odkręciła sie .
09-05-2012, 17:39:39
No tak.Jak wejdzie żębatka na swoje miejsce to będzie ok