16-09-2018, 21:40:57
Witam,
kupiłem Pegaza 710. Rama i silnik zgodny ze starym dowodem. Na silniku nr 010..., czyli silnik 010,czyli powinien być z automatyczną skrzynią biegów.
Tak jednak nie jest: biegi ma zmieniane w rączce (1,2), na cylindrze jest odprężnik ale linka nie zamontowana.
Pytanie: czy do silnika 010 dało się zaszczepić połówkę silnika z Pegaza 750 (silnik 017)? Czy spotkał się ktoś z taką przeróbką. A może jakaś przejściówka :-). Prośba o odpowiedź jak się ktoś spotkał z takim przypadkiem.
kupiłem Pegaza 710. Rama i silnik zgodny ze starym dowodem. Na silniku nr 010..., czyli silnik 010,czyli powinien być z automatyczną skrzynią biegów.
Tak jednak nie jest: biegi ma zmieniane w rączce (1,2), na cylindrze jest odprężnik ale linka nie zamontowana.
Pytanie: czy do silnika 010 dało się zaszczepić połówkę silnika z Pegaza 750 (silnik 017)? Czy spotkał się ktoś z taką przeróbką. A może jakaś przejściówka :-). Prośba o odpowiedź jak się ktoś spotkał z takim przypadkiem.