No proszę, a nie tylko piaskowanie i lakier proszkowy co ma wszystko zaslonic.
Kiedyś gdy pokazywalem wymianę wzmocnien tylnego blotnika, ktoś się zdziwił co coś takiego jest.
Pozdrawiam
Koła gotowe , troche to trwało ale się udało, a zatem nowe obręcze 1,35x19 prawdopodobnie produkcja hiszpańska b.ładny chrom w porównaniu do chinola ,jakość lepsza, zresztą mam awers do tych chynkich części pseudopodobnych ,co sie nie kupi to szajs i mało co pasuje
[
attachment=17946]
szprychy Bartnik Częstochowa , dętki z prawdziwej gumy firmy Kabat
[
attachment=17947]
[
attachment=17948]
opony fabrycznie nowe stomil duet,nowe okładziny przetoczone do piasty , miski konusów nowe , konusy używane + kulki 1/4 cala wg. recepty podejżanej od forumowicza Józek , .....
:Ddzięki
[
attachment=17949]
[
attachment=17950]
Super podejście do tematu co do obręczy widzę że to są Simson sr2 i żak rys itp nie wiem u kogo kupowałeś ale cena 135 zł za szt. I do tego zakładam szprychy ocynk za 30 zł i wygląda to świetnie. Co do obręczy to masz rację jakość jest super. Super że ktoś robi raz a dobrze nie oszczędzając na szczegółach. Czekam na efekt końcowy
(30-09-2018 12:01:07)gregorian2008 napisał(a): [ -> ]Super podejście do tematu co do obręczy widzę że to są Simson sr2 i żak rys itp nie wiem u kogo kupowałeś ale cena 135 zł za szt. I do tego zakładam szprychy ocynk za 30 zł i wygląda to świetnie. Co do obręczy to masz rację jakość jest super. Super że ktoś robi raz a dobrze nie oszczędzając na szczegółach. Czekam na efekt końcowy
Obręcze są uniwersale podobne do sr 2 ale chyba sr 2 były aluminiowe ,mnijsza z tym fajnie wyglądają .
Szprychy z Częstochowy z kosztem wysłki bagatela 200zł jakość super, zamawiam u nich kilka lat , pasuja jak ulał nigdy nie miałem problemu z ich towarem
Ostatnie zabiegi karoseryjne .
Dzisiaj został ustawiony i wspawany wahacz , koła ustawiłem w jednej linii ,wypoziomowałem wahacz do reszty nadwozia i nastąpiło długo oczekiwane wspawanie wahacza.
[
attachment=17952]
[
attachment=17953]
Zostało juz do pokonania tylko mocowanie silnika ...
Kolejny dzień , w końcu nastąpiło wspawanie mocowań silnika wszystkie wymiary się zgadzają jest ok
Wstępne przymiarki.....
[
attachment=17960]
[
attachment=17961]
[
attachment=17962]
Kolanko też pięknie leży żadnych niepożądanych szpar pod kątem
[
attachment=17963]
Pokrywy też ładnie leżą bez przesunięć
[
attachment=17964]
Ogranicznik stopki z drugiej ramy w tej ramie był nieobecny ale w końcu jest..+uchwyt sprężyny
[
attachment=17965]
[
attachment=17966]
Widok z lewej i prawej paru godzinnych mękach , odnoszę wrażenie po stanie zniszczeń że ten komar jako jedyny z wielu brał udział w walkach na wroncie wschodnim ale to moje osobiste odczucia.....
[
attachment=17967]
[
attachment=17968]
Został do opanowania tylko tylny błotnik i rozbiórka do lakiernika
Tak patrzę to swojego muszę tak naprostować
bo od razu ten twój inaczej wygląda.
Na puszce z lakierem widze napis Ral mozna wiedziec który?