Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Komar s38 problem
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam
Komar z instalacją elektryczną chodził bardzo ładnie. Pewnego dnia wyjechałem dalej, jak wracałem spadała stopniowo moc i ledwo się doczołgał. W domu pełno grzebania bo iskra piękna, zapłon perfekt, paliwo dociera i platynki 3,5 mm... Natchnęło mnie, żeby wyrównać platynki papierem ściernym i pod stojanem niespodzianka: wywalony simmering... Wymieniłem odpalił bez problemu lecz trzymał się na wysokich/średnich obrotach (gaźnik k60b) przejechałem z 2 km po powrocie odstawiłem go. Za 5 min pcham i nic pojedyncze pyknięcia... to wszystko jestem bezsilny.
(24-08-2018 21:11:06)UŻYTKOWNIK USUNIĘTY napisał(a): [ -> ]To jeszcze sprawdź pod sprzęgłem. Jak jeden skończył z jakiś przyczyn żywot to drugi jest jak najbardziej do weryfikacji.

Po weekendzie rozbiorę drugą połówkę i sprawdzę. Takie pytanie : bez rozbierania sprzęgła (tylko boczek) raczej idzie zobaczyć czy się nie wysunął ?
Simering pod sprzęgłem nie może się wysunąć, będzie uszkodzony w inny sposób, do wymiany tak czy siak.
Po dłuższym czasie znalazłem dla niego czas... Rozebrałem i się okazało, że podkładka pod koszem sprzęgła przetarła mi simmering... I teraz pytanie czy to źle o czymś świadczy ? Czy może wał tańczy prawo lewo ?
Dzisiaj wymieniłem ten simmering i nic ani pyrknięcia... jestem bezradny.
Mi nie chciał palić bo masy nie łapało Big Grin wystarczyło wymienić
śrubke i wyczyścić rdze Big Grin
(10-09-2018 21:37:59)martin1059@wp.pl napisał(a): [ -> ]Mi nie chciał palić bo masy nie łapało Big Grin wystarczyło wymienić
śrubke i wyczyścić rdze Big Grin

Ale co masy nie łapało ? Iskra jak pisałem błyskawica
Skoro iskra jak błyskawica, to czas dobrze wyregulować zapłon i ustawić gaźnik.
Nie zassal przypadkiem oleju? Może został w komorze korbowej?
Zapłon ustawiony na pewno dobrze bo kilka razy ustawiałem i zawsze mi wychodzi na kresce zaznaczonej od dawna. Gaźnik k60b i na nim chodził bardzo dobrze wiec jak teraz przestał zmieniłem na starego od komara i też nie działa. Paliwo wstrzykam przez dziurę od świecy i nawet pyrknięcia nie ma.

(10-09-2018 23:26:01)JGNZM napisał(a): [ -> ]Nie zassal przypadkiem oleju? Może został w komorze korbowej?

A co do oleju ... da się to jakoś sprawdzić ? Jak cylinder zdejmę to starczy ?
W pierwszym poście pisałeś "platynki 3.5mm". To pewnie pomyłka, ale jeśli nie, to przerwa na platynkach powinna wynosić 0,3-0,4 mm.

Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka
(11-09-2018 13:22:03)bzzxc napisał(a): [ -> ]W pierwszym poście pisałeś "platynki 3.5mm". To pewnie pomyłka, ale jeśli nie, to przerwa na platynkach powinna wynosić 0,3-0,4 mm.

Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka

Tak oczywiście że pomyłka 0.35 mm
Witam po dłuższej przerwie...
Rozebrałem cylinder i z tego co widać na dole jest śladowa ilość oleju. Jutro wieczorem podkładam z nowymi uszczelkami i zobaczymy. Ma ktoś może jeszcze jakiś pomysł ?
Nosz kurcze...
Ten silnik jest tak prosty, no rozkładam go na części w głowie, ale nadal nie mam pomysłu.
Skoro zapłon był dobry to simmerring nie wypadnie bez powodu. Kondensator jest sprawny?
Stron: 1 2
Przekierowanie