Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Komar s38 problem
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Skoro simering od strony zapłony był trafiony to może ten od strony sprzęgła jest też lewy.
Podejrzewam, że ten od zapłonu był tylko wypchnięty z gniazda (halo, autor!) i oznajmił w ten sposób, że kondensator dokonał żywota. Niemożliwe, żeby oba simmerringi zostały uszkodzone z dwóch różnych powodów w tym samym czasie. Moim zdaniem prawy był tylko powierzchownie uszkodzony, ale sprawny.
Nie ma zdjęć, więc trzeba zgadywać.
W sumie też prawda, ale jak piszesz bez zdjęć możemy sobie wróżyć Smile
Jak dajesz na tłok i nawet nie pryknie. To albo kompresji nie ma albo iskra ginie w cylindrze. Proponuję zrobić tak: Na próbę zmniejszyć przerwę na świecy do jakiś 0.2mm. Możesz także spróbować z zapłonem bateryjnym (akumlator i cewka butelkowa z samochodu). Nie możliwe, że przez ten olej nie odpala. Pamiętam jak zaleawałem cylinder olejem w moim romecie, bo długo stał i odpalał bez problemu.
Było tak jak mówicie. Ten od strony magneta wypchnięty a ten od sprzęgła przejechany przed podkładkę pod koszem więc wymieniłem. Kondensator przedwczoraj wymieniony. Nadal nic...

Jak napisałem na początku mam zapłon bateryjny

Wysłać jakieś zdjęcia? Powiedźcie czego.
Jeżeli się tak stało z tymi uszczelniaczami to wał może latać na boki, pociągnij i popchnij za magneto, (nie powinno się przesuwać) Wink A wracając to tematu, nie chce być upierdliwy, ale sprawdzałeś kompresje?
(03-10-2018 22:09:42)TheKocur napisał(a): [ -> ]Jeżeli się tak stało z tymi uszczelniaczami to wał może latać na boki, pociągnij i popchnij za magneto, (nie powinno się przesuwać) Wink A wracając to tematu, nie chce być upierdliwy, ale sprawdzałeś kompresje?

Tak mam około 7 atmosfer . Tylko nie wiem jak sprawdzić czy nie ma czasem przedmuchów.
7bar to jeszcze jest okej. Jeżeli chodzi ci o przedmuchy na uszczelce głowicy, to gdyby były dosyć spore to po powolnym kręcenia magnetem byłoby je słychać Wink A i zobacz na przylgni głowicy czy nie ma jakiegoś nalotu oznaczającego przedmuch, tak samo na cylindrze
(04-10-2018 09:19:19)TheKocur napisał(a): [ -> ]7bar to jeszcze jest okej. Jeżeli chodzi ci o przedmuchy na uszczelce głowicy, to gdyby były dosyć spore to po powolnym kręcenia magnetem byłoby je słychać Wink A i zobacz na przylgni głowicy czy nie ma jakiegoś nalotu oznaczającego przedmuch, tak samo na cylindrze

Nie akurat te miejsca wyglądały spoko jedyne co rzuciło mi się w oczy to to, że tłok był brązowy nad pierścieniami.
Stron: 1 2
Przekierowanie