09-08-2018, 23:25:11
Witam mam założony nowy cylinder , tłok i pierścienie.
Zapłon i gaźnik mam ustawiony według instrukcji na stornie ogar200.
Zrobiłem z 5km i zauważyłem że ma bardzo wysokie obroty na luzie , przed zmianą cyla itp ,nowych uszczelek które zresztą też wcześniej zmieniałem myślac że to lewe też miał podobnie może trochę niższe.
Nie pali na kopa (czasem odpali na sekunde i gaśnie) ,na pych trochę trzeba pobiegać.
Cały gaznik był czyszczony z kranika swobodnie leci filtr paliwa jest.
Dlaczego tak sie dzieje ? Wysokie obroty to podobno najgorsze co może być przy docieraniu a nie chce z niego zrobić muła.
Zapłon i gaźnik mam ustawiony według instrukcji na stornie ogar200.
Zrobiłem z 5km i zauważyłem że ma bardzo wysokie obroty na luzie , przed zmianą cyla itp ,nowych uszczelek które zresztą też wcześniej zmieniałem myślac że to lewe też miał podobnie może trochę niższe.
Nie pali na kopa (czasem odpali na sekunde i gaśnie) ,na pych trochę trzeba pobiegać.
Cały gaznik był czyszczony z kranika swobodnie leci filtr paliwa jest.
Dlaczego tak sie dzieje ? Wysokie obroty to podobno najgorsze co może być przy docieraniu a nie chce z niego zrobić muła.