Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Docieranie , wysokie obroty , słabo pali.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam mam założony nowy cylinder , tłok i pierścienie.
Zapłon i gaźnik mam ustawiony według instrukcji na stornie ogar200.

Zrobiłem z 5km i zauważyłem że ma bardzo wysokie obroty na luzie , przed zmianą cyla itp ,nowych uszczelek które zresztą też wcześniej zmieniałem myślac że to lewe też miał podobnie może trochę niższe.
Nie pali na kopa (czasem odpali na sekunde i gaśnie) ,na pych trochę trzeba pobiegać.

Cały gaznik był czyszczony z kranika swobodnie leci filtr paliwa jest.

Dlaczego tak sie dzieje ? Wysokie obroty to podobno najgorsze co może być przy docieraniu a nie chce z niego zrobić muła.
Linka nigdzie nie ciągnie ?
nie iglica swobodnie wypada i wpada nie zawiesza sie
Simering zapłonu?
Dodam że po jeździe cylinder parował jak nie wiem co Big Grin . Jutro zobacze simering po czym rozpoznam że coś z nim nie tak?
Odpal bez kapy, jak psikniesz plakiem czy innym szprajem w simera to zgaśnie - wtedy jest wadliwy.
Gdzies za magneto psiknąć ? moze byc wd 40
No tak, w simering.
https://youtu.be/Jod0Okn0QPQ na początku filmu słychać gorzej jak traktor w orce dalej nie oglądać
Psikanie nic nie dało w sumie to nie wiem jaka to miało coś dać jak simering jest zasloniety przez magneto. Nie zgasł dalej wyje jak helikopter
Psikanie miało wykazać tylko czy simering jest sprawny, ale w 223 niewiele to chyba da... Najlepiej go wymień i wtedy będziemy myśleć dalej.
Nie znam sie ale dla mnie wygląda wporządku .Zatkałem tą dziurke od nadmiaru paliwa pod gaźnikiem i obroty spadają dlaczego?
Simeringu powierzchownie nie sprawdzisz, musisz go wymienić na nowy by sprawdzić czy coś się zmieniło.
Spadają do normalnych czy nadmiernie niskich?
Może to nie simmerring, a po prostu uszczelka gdzieś puszcza? Sprawdź te gaźnik-króciec i króciec-cylinder.
Stron: 1 2
Przekierowanie