No tak, przecież nie podawałem innego linku
xd no tak, ja mam zapłon bateryjny, odpala od 2 kopa, cylinder i tłok ma już dużo przejechane, bardziej katowanie w lesie i w piachu, bo tylko tam jeżdżę, zapłon ustawiony 1 mm przed GMP, to dobrze jest? Czy powinno być 2 mm?
Dobrze mam zapłon ustawiony?
Zapłon powinien być ustawiony 1 mm czy 2 mm przed GMP?
1,8 mm przed GMP.
Ja nie mam bateryjnego, a na zimnym pali z kopa.
A jak by było 3 mm lub 2 mm to było by dobrze? Miał by większą moc?
Ustaw 1,8 i nie cuduj, bez zmian w wielkości i wysokości kanałów czy pojemności wiele nie ugrasz.
Ok, to tak mam ustawione.
Dobrze, zamówię te platynki w przyszłym tygodniu, jak na razie pokombinuje coś z tym przerywaczem, co mam, ty masz Rometa Ogara 200?
Mam jeszcze jedno pytanie, jak złożyć zamówienie na gmoto tak, żeby w jednej paczce znajdowały się np. głowica, gaźnik, cylinder, zapłon i wgl?
Po prostu "do koszyka" i tak dodajesz wszystko, co tam chcesz. Kolega ma dwusetkę, jemu zakładałem. Ja mam zdezelowanego charta i motorynkę po modyfikacjach.
ło kurna to widze lepsze maszyny
Jeśli chodzi o zbiorowe zamówienie to zwyczajnie dodajesz na stronie kolejno rzeczy do koszyka i potem dane do wysyłki, sposób dostawy i płatność, to chyba dość intuicyjne...
Wszystko zależy od Twojego poziomu wiedzy, trzeba naprawdę solidnie umocować magnes do krzywki, impulsator do statora, a do tego mieć lampę stroboskopową do ustawienia. Do tego moduł cdi oraz cewka, oryginalna raczej się nie nada.
Hmmm, wiedzę to mam sporą, więc nie będzie problemu, to jednak pozostaje kupno gotowego zapłonu cdi?
Ok, kupie ten zapłon, a jak zapłon ustawić jak już będę go miał?
Jeśli kupujesz gotowy zapłon, o ustawienie musisz dopytać producenta
Okej, napisałem do niego wczoraj, ale przeczyta ale nie odpisał bydlak.