Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: nie ma siły ogar 200
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
witam mam problem z ogarkiem gdy go odpalę chodzi ładnie wkręca sie na maxa ale gdy wcisnę sprzegło wrzucę bieg motorek albo nie ma siły ruszyć albo po wbicu biegu zgaśnie dodam ze sprzegło jest ustawione . gdy juz odpalę na pych na jedynce nie ma siły ciągnąć (domam ze wazę niecałe 65kg )na gwałtowne dodanie gazu przygasa ale gdy gaz daję max do połowy jako tako jedzie . dodam ze zapłon ustawiony na 1.8mm poziom paliwa ustawiony na 15mm od dna gaznika iglica na drugim od dołu ząbku wiec co jest nie tak ?
Możliwe że bierze lewe powietrze, standardowo uszczelki i simeringi do wymiany, może gdzieś puszczać kompresję.
czy moze być przyczyną to ze nie dalem uszczelki pod głowicą bo głowica jest od innego cylindra oraz czym sprawdzić szczelność bo ja sprawdzam tak ze zatykam gaznik i moto gaśnie
Jeśli gaśnie po zatkaniu gaźnika to nie bierze lewego powietrza. Nie będzie to raczej wina uszczelki pod głowicą, jeśli przylgnie są dobre to i bez uszczelki pojeździ. Uszczelki możesz sprawdzić kopiąc, i patrząc na uszczelki czy nie tworzą się na nich bąbelki powietrza podczas kopania. Jeśli tak to znak że ucieka kompresja i należy wymienić też uszczelki.
Ja miałem tak ,że dało się jechać , ale był jakiś taki słaby na 3 biegu (Niedawno kupiłem pierwszego ogara). Po zdjęciu cylka okazało się ,że od jednego pierścionka odpadły zamki , a drugi miał ponad 2mm luzu. I dziwiłem się ,że jeszcze jechał Wink
tłok berty pierscienie od simsona a cylinder 38mm almotu

wie ktoś jak sprawdzić simeringi ?
Tak niski koszt ich jest zw warto wymienić gdy ma się watpliwosci
Simeringi można tak sprawdzić ,że psikasz w nie ( na odpalonym silniku) np. wd40 i patrzysz na reakcje. Ale mysle ,że w przypadku jawki można pokosić się o wymianę bo kosztują po 3 zł
panowie problem zarzegnany cewki tarły o wirnik XD
Przekierowanie