05-05-2012, 22:12:36
Siema
Niestety będe raczej zmuszony sprzedać mojego T-1. Robie to z wielkim żalem i smutkiem ale sytuacja finansowa i chęć posiadania innego moto zmusza mnie do tego. Więc tak jak myślicie ile za niego będe mógł wziąć ??
http://imageshack.us/photo/my-images/405/p1010694t.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/843...695dm.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/52/p1010598k.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/12/p1010599c.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/696...600sb.jpg/
Jak sami wiecie w T1 włożyłem dużo serca i pieniędzy dzięki czemu odwdzięczał mi się bezawaryjną jazdą. Przywracałem do oryginału jak tylko mogłem no zresztą sami wiecie. Motorek ma oryginalny lakier. Jest zarejestrowany i ubezpieczony. Przegląd do 2013r. Silnik 019 po remoncie starałem sie robić to jak najlepiej łożyska skf, regeneracja oryginalnego wału , skrzynia zmd , tarcze nowe , zalany nowym olejem hipol 15f . Obecnie moto jeździ na cylku 60/4/3 jest on starannie wykonany zapłaciłem za niego 189 zł jak pamiętam. Posiada on też rzadką głowice tą wyższą. Obecny gaźnik to gm13f ale w pewnym czasie może wpaść gaźnik z Simsona 16n3-5. Biegi nie wypadają. Pali na dotyk. Ostatnim czasem załozyłem nowe oryginalne magneto ZMD za które zapłaciłem 145zł. Z tyłu jest nowa opona firmy Nylon. Jak widać mocno doinwestowany teraz tylko wlewać benzyne i jechać. Za wszystkie cześci nie pamiętam ile wydałem ale mniej wiecej ok 1000 zł ze wszystkim jak go robiłem w zime. Motorek obecnie na dotarciu ma przejechane 135 km na nowym cylindrze. Do benzyny dolewam wysokiej klasy olej Husqvarna Xp lub Ls zależy jaki kupie. Chromy idealne a są od nowości. Obecnie są założone lusterka z Yamahy Virago 535. To możcie wycenić ile moge za niego wołać?? Naprawde warto. Na sell szykuje też TS ale to za jakiś czas i już inny temat. Romeciarzem dalej pozostanę choć sie rozdziele z Romkami.
Niestety będe raczej zmuszony sprzedać mojego T-1. Robie to z wielkim żalem i smutkiem ale sytuacja finansowa i chęć posiadania innego moto zmusza mnie do tego. Więc tak jak myślicie ile za niego będe mógł wziąć ??
http://imageshack.us/photo/my-images/405/p1010694t.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/843...695dm.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/52/p1010598k.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/12/p1010599c.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/696...600sb.jpg/
Jak sami wiecie w T1 włożyłem dużo serca i pieniędzy dzięki czemu odwdzięczał mi się bezawaryjną jazdą. Przywracałem do oryginału jak tylko mogłem no zresztą sami wiecie. Motorek ma oryginalny lakier. Jest zarejestrowany i ubezpieczony. Przegląd do 2013r. Silnik 019 po remoncie starałem sie robić to jak najlepiej łożyska skf, regeneracja oryginalnego wału , skrzynia zmd , tarcze nowe , zalany nowym olejem hipol 15f . Obecnie moto jeździ na cylku 60/4/3 jest on starannie wykonany zapłaciłem za niego 189 zł jak pamiętam. Posiada on też rzadką głowice tą wyższą. Obecny gaźnik to gm13f ale w pewnym czasie może wpaść gaźnik z Simsona 16n3-5. Biegi nie wypadają. Pali na dotyk. Ostatnim czasem załozyłem nowe oryginalne magneto ZMD za które zapłaciłem 145zł. Z tyłu jest nowa opona firmy Nylon. Jak widać mocno doinwestowany teraz tylko wlewać benzyne i jechać. Za wszystkie cześci nie pamiętam ile wydałem ale mniej wiecej ok 1000 zł ze wszystkim jak go robiłem w zime. Motorek obecnie na dotarciu ma przejechane 135 km na nowym cylindrze. Do benzyny dolewam wysokiej klasy olej Husqvarna Xp lub Ls zależy jaki kupie. Chromy idealne a są od nowości. Obecnie są założone lusterka z Yamahy Virago 535. To możcie wycenić ile moge za niego wołać?? Naprawde warto. Na sell szykuje też TS ale to za jakiś czas i już inny temat. Romeciarzem dalej pozostanę choć sie rozdziele z Romkami.