Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 200 więcej siły mocy ?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam czy da się wykrzesać więcej mocy z tego silnika ? chce aby miał kopa w paiachu dałem gaznik od piły i troche jest lepiej dajcie mi swoje rady
Podstawowe pytanie - jaki masz budżet?
Nie wiem czy ten zabieg będzie opłacalny, ale zakupić cylinder 60ccm, do tego porting. Ale można też zakupić używany silnik Loncina i go tam wsadzić, wtedy na pewno uzyskasz dużą różnicę. Smile
Loncin fmb i rama ogarną? Napewno to nie wytrzyma
(14-06-2018 13:22:24)stqc napisał(a): [ -> ]Loncin fmb i rama ogarną? Napewno to nie wytrzyma

Przecież takich ogarów są dziesiątki, teraz sporo osób tak to przerabia pod ten silnik 139fmb 50-140cc. Nawet jest tu na forum mój przecież.

Chyba że masz na myśli silnik loncin ale pionowy Big Grin wtedy, fakt, mogło by tą ramę roznieść po najbliższej okolicy... ale i tak do ramy 200 ten silnik by nie wszedł.
Sprawdź sobie ten projekt. Fakt projekt jawy, ale ogar miał taki sam silnik. Tam został przerobiony cylinder na całkowicie własny projekt, gaźnik dellarto i spawak i ponoć to fajnie idzie. Masz w poście na górze podaną specyfikację tego silnika.
https://www.facebook.com/Jawa50CafeRacer/

(14-06-2018 13:36:44)Odrestaurator napisał(a): [ -> ]
(14-06-2018 13:22:24)stqc napisał(a): [ -> ]Loncin fmb i rama ogarną? Napewno to nie wytrzyma

Przecież takich ogarów są dziesiątki, teraz sporo osób tak to przerabia pod ten silnik 139fmb 50-140cc. Nawet jest tu na forum mój przecież.

Chyba że masz na myśli silnik loncin ale pionowy Big Grin wtedy, fakt, mogło by tą ramę roznieść po najbliższej okolicy... ale i tak do ramy 200 ten silnik by nie wszedł.
Chodziło mi o silnik 125ccm lub 50ccm. Aż takich chorych pomysłów żeby wsadzić 250 do takiej ramy to nie mam XD
Wystarczy zobaczyć jak jest wykonana ramą ogara 200 i jego podzespoły typu zawieszenie i hamulce. Kolego od tematu chyba nie powinno być wątpliwości
(14-06-2018 15:08:48)stqc napisał(a): [ -> ]Wystarczy zobaczyć jak jest wykonana ramą ogara 200 i jego podzespoły typu zawieszenie i hamulce. Kolego od tematu chyba nie powinno być wątpliwości

Wiecie... różne to pomysły mają ludzie. Motorynki z silnikami wsk 125 to codzienność. Zdarzały się i z silnikami mz 250... także mnie już nic nie zdziwi Big Grin Moim zdaniem to i taka 139fmb 110cc do tej ramy ogara to samobójstwo, nawet z przerobieniem innych podzespołów.
Sałka można zastosować.
nić z tego nie zrozumiałem chcę tylko poleprzyć ruszanie i moc
Skoro nic z tego nie rozumiesz, to lepiej nie zabieraj się za tuning bo to są podstawy. Niby możesz tam zamontować jakiś lepszy gaźnik, ale to wymaga przerobienia króćca, cylinder typu 50/4 a co za tym idzie przydałoby się wyremontować silnik... z grubsza trzeba ok 500zł na taką zabawę a często jest to nieopłacalne. Jak chcesz polepszyć jedynie moc (ruszanie i moc to to samo) to daj mniejszą zębatkę z przodu, może to Ci wystarczy.

Zwróć również uwagę na ortografię i styl wypowiedzi, przekaz.
Kolego pierwsza sprawa to jaki posiadasz budżet? Jeżeli ty go nie posiadasz a wkład finansowy chcesz ograniczyć do kosztów paliwa to odrazu sobie to daruj, bo pierwsze co cię czeka to tak jak inni mówią remont silnika i to na dobrych podzespołach
Przekierowanie