cześć szukam majstrów którzy wkładali 027 z charta do ogara 205
Mam kartery 027 i motorynkę mogę sprawdzić czy pasuje
Silnik fabrycznie ma 023 więc mocowania te same
z tego co wiem chyba sie nie mieści ;v
Rozstaw śrub u mnie pasuje, ale trzeba było rozklepać na boki mocowania. Wtedy wchodzi.
dzięki
teraz pytanie jak rama sie będzie dogadywać z tym
Widziałem na olx charty z silnikami 023, 019. Tak samo też widziałem motorynki i ogary z silnikiem 027. Więc chyba jakoś to działa.
Jeszcze można spiłować mocowania w silniku
myślałem na tym ale jeśli bym chciał go kiedyś sprzedać to nowy właściciel miałby problem :/ Moim zdaniem już lepiej to rozszerzyć jeśli trzeba
Do charta 023 019itp podchodzi, ale 027 do innych już ciężej
seler1500 napisał(a):ale trzeba było rozklepać na boki mocowania. Wtedy wchodzi.
Jak Ty to sklepałeś? Górne to tak, ale dolne??
Jak sie chce sie to sie da sie
No ja chcę i mi się nie udaje
Chyba spiłuję uchwyty w silniku, będzie szybciej
Pewnie tak, ja miałem łatwiej bo moja rama się złamała
Moja właśnie sezon temu miała urawne uchwyty (spawy miały mnie dość ;_
i dostawy podawane od środka myślę te spawy przeciąć , rozszerzyć uchwyt i zaspawać na nowo
Silnik może i wchodzi, ale sprawdź jak ma się tylna zębatka do przedniej z silnika - co z tego jeśli silnik pasuje a to się nie zgrywa, może być też tak że silnik będzie pod złym kątem i wysokością a wtedy będą problemy z łańcuchem. Zauważ też że mocowania silnika w Charcie są nieco lepiej wykonane, z grubszej i sztywniejszej blachy, co prawda ten silnik nie jest jakoś ciężki ani potwornie mocny, to po jakimś czasie mocowania mogą się luzować i w najgorszym wypadku pęknie karter. Szczególnie po rozklepaniu, co mi wydaje się średnio możliwe gdyż po zwiększeniu szerokości mocowań, dziury na śruby przesuną się bardziej do tyłu i będą krzywo. Przerabiałem już kilka takich swapów z różnymi silnikami i to nie jest prosta zabawa... zawsze coś wyjdzie w trakcie prac.