30-06-2018, 02:21:01
30-06-2018, 10:55:57
dwu wargowe ? ja tam nigdy takich nie stosowałem
30-06-2018, 11:03:06
Ja miałem przez 20 kkm najtańsze "za złotówkę" właśnie z gumy olejoodpornej i przez cały ten przebieg nie trzeba było ich wymieniać. Dopiero przy remoncie kapitalnym profilakttcznie zmieniłem i po 6 kkm nic się z nimi nie dzieje.
Z ciekawości wrzucę jeden do czystej benzyny i dam znać, co się z nim dzieje.
Z ciekawości wrzucę jeden do czystej benzyny i dam znać, co się z nim dzieje.
30-06-2018, 11:09:13
też zrobię taki test
1 oryg do beny
1 chiński do beny
ciekawe co się stanie
1 oryg do beny
1 chiński do beny
ciekawe co się stanie
24-07-2018, 10:07:22
Simmering zostały wymienione , założony został CDI , niestety problem z brakiem mocy pozostał . Jakieś porady ? (Po przejściu na CDI problem z brakiem odpalania został wyeliminowany)
24-07-2018, 12:51:51
Generalnie z cylindrami Almotu są problemy z wielkościami kanałów, płuczące są za małe i źle dopasowane do odlewu, podobnie z resztą.
Tłumik drożny, filtr powietrza czysty?
Tłumik drożny, filtr powietrza czysty?
24-07-2018, 17:55:16
Drożny aż się z niego leje.filrt powietrza czyszczę co tydzień .To w takim razie gdzie można cylinder dobry dorwać ? I kolejne pytanie , bo piękne CDI ma 12v a żarówki nie ma na 12v do przodu T1 , jakieś rozwiązanie ?
24-07-2018, 18:05:42
Cylinder możesz wysłać do korekty, zrobi to np. użytkownik Lagoon (Porting Studio na fb).
A co do żarówki to pakuj H4, są odmiany 18/18W oraz 35/35W, jeśli chcesz, wrzucę zdjęcie przerobionego mocowania.
A co do żarówki to pakuj H4, są odmiany 18/18W oraz 35/35W, jeśli chcesz, wrzucę zdjęcie przerobionego mocowania.
24-07-2018, 19:35:58
Dobrze ,jeśli jest jakiś prosty sposób na zamontowanie będę wdzięczny.A co do wysyłania , to napiszę i umowie się na termin gdy romecik będzie leciał na lakierke
24-07-2018, 21:50:33
25-07-2018, 08:43:43
Nie ma możliwości założenia jakiś żarówek z homologacja ?
25-07-2018, 11:11:53
Klosz jest homologowany tylko i wyłącznie pod BA15d.
13-08-2018, 22:24:56
Nadal mam problem , simmering wymienione nowy olej cylinder pierścienie i tłoki , a niestety motorek dosyć że teraz jedzi max 40 to nie ma siły jechać pod górę na zagranym silniku , jakieś porady ?Proszę tylko o to by spokojnie jechał chociaż 50 z mniejszej górki pacjent Romet t1 silnik Dezamet 019
[OFFTOPIC] Zastosowałem instrukcje selera Lampa H4 12v55w świeci jak diabel i nie migota
[OFFTOPIC] Zastosowałem instrukcje selera Lampa H4 12v55w świeci jak diabel i nie migota
14-08-2018, 00:43:05
Ustaw zapłon książkowo, świeca musi mieć prawidłową wartość cieplną, a co do zestawu - lej mieszankę 1:25 i uważaj na przegrzewanie silnika, na dotarciu moc jest ciut niższa, poza tym nowe cylindry są nieprawidłwowo wykonane, tzn. zbyt małe, źle zgrane kanały i okna, nieprawidłowe ich wysokości, a tłoki czasami puchną, ponadto są zbyt ciężkie.
14-08-2018, 04:27:32
Obecnie leje na dotarciu 1:20. Zapłon jest ustawiony 3mm od GMP.Chcialem jeszcze zapytać ponieważ ten cylinder jest na 40mm , czy można do niego włożyć meteora 60/4? ( Zrobiłem właśnie 30 km i mam dziwne wrażenie że po zagrzaniu silnika tłok puchnie , można usłyszeć lekkie stukanie i ciężka prace tłoka.)