Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Jawka dlawi sie po mocniejszym odkreceniu manetki
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Gdy jade na 1/4 gazu normalny dzwięk . A jak odrazu dam full manetke albo zaczne ja powoli dokrecac to jawka zagasa ( nie ma takiego normalnego pilowania ) czasem sie rozpedzi nawet na takim buczeniu .A ze wolnych u mnie sie nieda wyregulowac srubka to juz inna sprawa.
Manetka otwiera i zamyka przepustnice nic sie nie zacina iglica na 2 rowku od góry .
Gaznik byl niedawno byl czyszczony , dysze czyste dalem mniejsze to samo. Probowalem zmniejszac ,zwieksza nawet tak ze sie lalo , do kolnierza .

Ustawilem ponownie zaplon , jak zakryje otwor na filter reka gasnie wiec chyba lewego nie ma.
Na krociec-gaznik-cylinder dalem nowe uszczelki z kryngielitu i pod kolanko .
Więc tak odpal silnik, weź Plak lub inny samostart i psikaj po uszczelkach, simeringach podczas pracy silnika, jeśli zachowanie silnika po psiknięciu nagle się zmieni, masz miejsce nieszczelności. Chociaż z tego co opisujesz to raczej nie to. Na jaki kolor opalone elektrody oraz izolator świecy?
swieca chyba byla cala czarna
Wnioski nasuwają się same.
Zacznij od prawidłowej regulacji gaźnika.
no to oznacza za malo powietrza a blaszke odginalem tak ze plywak byl prawie na samym dole.
Ale ty tej blaszki nie masz wyginać tak jak Ci się chce. Ona musi być tak, żeby kołnierz pływaka, po jego zatopieniu był równo z poziomem paliwa. Mieszankę paliwo-powietrze to zmienia się na iglicy...
Napisałem ze mialem rozne ustawienia plywaka w tym do kolnierza. Zobacze na 1 rowku (mam na 2) jak to nie pomoze to juz niewiem.
A może simeringi na wale padły i bierze olej? miałem identyczny przypadek w kadecie.
Przekierowanie