14-05-2018, 22:12:43
14-05-2018, 22:20:28
Wał zostawiasz jak nie ma luzów, cylinder 60ccm to tak naprawdę 55,2 ccm, mocy dodaje tyle co owiewka "tajger", ponadto jest niedokładnie wykonany, spalanie wzrośnie a osiągi mogą nawet spaść. Lepiej przeszlifować oryginalny, a jak chcesz mocy to porting i przede wszystkom zmiana mieszacza paliwa z powietrzem na prawdziwy gaźnik.
14-05-2018, 22:24:05
ja juz go kupiłem to co mam siespodziewać ze moto nie odpali i nie bedzie chciało jechać?
14-05-2018, 23:28:47
(14-05-2018 22:24:05)mateusz44444 napisał(a): [ -> ]ja juz go kupiłem to co mam siespodziewać ze moto nie odpali i nie bedzie chciało jechać?
Nie, działać będzie normalnie z tym że mogą osiągi nawet spaść (większą pojemność zastępuje waga tłoka która jest większa) i różnicy praktycznie nie odczujesz.
14-05-2018, 23:29:04
Nie, spodziewaj się tylko ciut większego spalania i słabego wykonania, pracowac będzie ok tylko mocy ciut mniej ale w porownaniu do starego i tak będzie lepiej.
15-05-2018, 00:28:15
te nowe cylindry to lipnie są wykonywane tłoki puchną proki w kanałach i tak dalej gdybym miał wybrać jeszcze raz to kupił bym oryg i dał do szlifu
ale po porcie lata ładnie
ale po porcie lata ładnie
15-05-2018, 23:07:55
po co są założone te wszystkie działy jak robicie taki śmietnik