Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Daelim VS 125F 1998 Klaudiusza :D
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Okej, w takim razie zamawiam Dot4 Wink

Dzis wymieniłem regulator


Niestety po wymianie regulatora nadal pali bezpiecznik. To jednak nie jego wina. Po odpaleniu i włączeniu świateł znów to samo. Wiecie może o co tu chodzi?
(30-04-2018 19:17:39)klodian2002 napisał(a): [ -> ]Co raz lepiej sobie radzi z niskimi obrotami (samoregeneracja? )
Ustaw wolne obroty. Spadło sprężanie, więc nie będzie pracował na poprzednich ustawieniach
Nie pozostaje nic innego jak zdjęcie pokrywy i regulacja zaworów, to nic trudnego. Przy okazji wymień uszczelkę pod pokrywą. W tych sprzętach zdarza się często, że zawory się podpierają.
Za palenie bezpiecznika może być odpowiedzialna zarówno słaba masa idąca od regulatora lub też zwarcie w instalacji. Zacząłbym od sprawdzenia połączeń z ramą przewodów zielonych, a jeśli tam nie będzie problemu, szedłbym po przewodach oświetlenia i tam szukał zwary.


Hahah, 3 crossy i jeden chopper Tongue
3 supermoto*
3 crossy szosowe* krejzi
Może "lekki" odkop, ale chciałbym napisać co było przyczyną tego wszystkiego. Stał przez długi czas, ale z 3 tygodnie temu doszedłem z nim do ładu.
- Silnik był zdrowy, ma 11atm, musiałem wtedy źle zmierzyć.
- Hałas z sinika to zwężka w kolanku (blokada) i jakaś blaszka mi latała nie była dokręcona
- Bezpiecznik palił przez tylną żarówkę
- Uszczelka pod pokrywą zaworów była źle założona
- Nowy gaźnik, bo stary miał zniszczone uszczelki a nowych nie ma dostępnych
- Palił na pych i nie trzymał obrotów bo iskrownik dawał za małą iskrę
i to chyba tyle Wink
Czyli działa wszystko?
Tak jest, wszystko cyka jak należy. Na rozpoczęcie sezonu zrobiłem nim już "małą" trasę Smile

Troszkę ma przykrótkie przełożenia, przelotowa wynosi ok. 85km/h, kiedyś zmienię mu zębatkę Tongue

I mały lifehack dotyczący plastikowych ramek. Moja po 2 kilometrów się ułamała i prawie odpadła. Przyciąłem blachę na wymiar, skręciłem ją z plastikową ramką od tyłu, przylepiłem dodatkowo sylikonem, i dopiero wtedy przyczepiłem do moto, teraz nie ma prawa puścić Big Grin
Dziś przyszła do mnie z Gmoto zębatka przednia 16z do Daelimka, różnica jest kolosalna (na plus oczywiście!). Wcześniej denerwowało mnie to, że nie było dużej różnicy pomiędzy biegami, a biegi 1 i 4 były bez sensu. Wcześniej miałem 14z z przodu (jedna z blokad to właśnie przełożenia). Po zamontowaniu 16z motorek zmienił się praktycznie nie do poznania, mogę powiedzieć że teraz jeździ jak prawdziwy motocykl Big Grin Pojeździłem przetestowałem jak jeździ, i v max z wiatrem w twarz wyniósł 108km/h (GPS), ale gdyby nie wiatr pojechałby więcej Wink I co ciekawe w teorii powinien być słabszy i gorzej przyśpieszać, a w praktyce rozpędza się szybciej niż wcześniej, bo nie trzeba tak często zmieniać biegi, jak przycisnę go do trójki to po chwili mam na liczniku 85km/h Big Grin

Jeszcze dopiszę o jednej z blokad która też (niestety) jest u mnie - zwężka w kolanku. Wykręciłem kolanko (urywając przy tym jedną szpilkę cylindra : /) wyszło razem z wydechem. Zwężka jest tam, lecz nie do wyciągniecia, jest długa i wygięta jak kolanko, a do tego cały wydech mam zespawany by nic nie można było w nim grzebać.. Szkoda.
Ta zwężka to nie blokada. Ta zwężka jest po to żeby kolanko nie traciło chromu od temperatury. Jak Ci zacznie dzwonić wydech to będziesz wiedział że to to. A, już kilka osób z forum daelima po wycięciu tej zwężki narzekało na zmniejszenie mocy motocykla...
W moim przetłumaczonym briefie pisało "blokada przełożenia 14/42 + zwężka w kolanku" także myślałem że to też jest blokada, ale warto wiedzieć, w takim razie nie będę tam grzebał. I tak, brzęczy mi wydech :/ Tak poza tym wiesz może czy wydech ma w sobie jakiegoś db killera czy coś tego typu? Chciałbym wydobyć z niego troszkę lepszy dźwięk bez zmiany wydechu na inny.
Dziś przejechane ponad 120km, tak, wiem - święta i w ogóle, ale trzeba było przetestować nową rolkę od "zajączka" :F

Taka mała przygoda sprzed paru dni..
Tata zrobił swoje Kawasaki LTD440 i chcieliśmy się razem przejechać, ruszamy, przejechaliśmy z 5km i słyszę mocne walnięcie, jakby coś komuś odpadło. Myślałem że to jemu, a po chwili czuję że "nie mam biegów". Zjeżdżam z ulicy, rozglądam się, i widzę że odpadła mi zębatka z przodu. Jak? Zapomniałem że wyrzuciłem zabezpieczenie zębatki (stare było bebe i czekałem na nowe), ale nawet nie wiem jak mogłem nie zauważyć jak wyjeżdżałem że brakuje pokrywy z lewej strony silnika facepalm:F
Niestety nie znalazłem już jej, dobrze że zostawiłem starą, choć była już lekko zużyta. Kupię nową za parę dni, a na razie muszę jeździć na starej .
Poradziłeś sobie z tym db killerem?
Stron: 1 2 3
Przekierowanie