02-05-2018, 10:25:47
Już wiem dlaczego twój karat jest z 72 i ma emblemat ZZR. W 1972 wyszła seria karatów pod nazwą ZZR, miały niebieski kolor i piastę Łucznik. O więcej pytaj na FB, na grupie ,,ZZR -karat kos- Romet"
(02-05-2018 10:25:47)Wojtek na Wigry napisał(a): [ -> ]Już wiem dlaczego twój karat jest z 72 i ma emblemat ZZR. W 1972 wyszła seria karatów pod nazwą ZZR, miały niebieski kolor i piastę Łucznik. O więcej pytaj na FB, na grupie ,,ZZR -karat kos- Romet"Ależ oczywiście, na pewno w bydgoskiej fabryce zrobili taką zaplanowaną edycję limitowaną BYE BYE ZZR, w której to wszystkie szły wyposażone w przedpotopową piastę z Łucznika i były malowane na niebieski.
(05-05-2018 22:04:01)misiql napisał(a): [ -> ]To były leżaki magazynowe. A na grupie ktoś napisał że widział tylko dwa rowery zzr z72.Nie mogę podesłać screena, ale podlinkuje swój post:
Wojtek, podeślij mi screena z tej grupy gdzie tak pisali. Bo ja nie mogę nic o tej serii tam znaleźć.
(09-05-2018 23:19:02)Wigrus napisał(a): [ -> ]Ale to wciąż tylko teoria. Takie próby usystematyzowania działań Rometu i tworzenie kolejnych teorii są bardzo modne. Wszystkie mają jednak wspólną cechę - są opierane na kilku egzemplarzach i zawsze po jakimś czasie upadają, bo znajdzie się rower wyłamujący się spod reguły. Ja się na FB nie udzielam, ale obserwuję to, co się tam dzieję i pan Mariusz często próbuje zabłysnąć wymyślając różne ciekawe rzeczy na temat tego, co gdzie i kiedy miało być, ale zazwyczaj nie jest to niestety prawda, czego dowód jest już w przytoczonym przez Ciebie komentarzu. Według niego Karat spod logo Rometu równa się mostek wygięty, jak w Sokole. Jest to bzdura, sam mam późnego Karata, rocznik '71, ale z mostkiem prostym i, co ciekawe, w metaliku ze starej palety (to znaczy był, bo już nie jest). Tak że tego...Możliwe, że masz rację, ja się nie znam, oparłem się na teorii tego pana.