Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 205-uzyskanie mocy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Mam plan stuningować mojego ogara żeby szybciej jeździł i miał większą moc lecz nie wiem jak się do tego zabrać. Mam zamiar:
-skrócić cylinder od strony gaźnika
-wybebeszyć tłumik
-dać gaźnik od wsk 125

wiem że skrócę tym żywotność silnika ale czekam na wasze propozycje
Cylinder 60/4/3
gaźnik simson lub k60b
tłumik spawak jakiś z prawdziwego zdarzenia nie pseudo sporty z allegro
mozna jeszcze dać cylek z sima aae kartery trzeba przerabiać
Na szybkość większą zębatkę zdawczą, a jeśli chcesz na moc to większą zębatkę na kole z tyłu Big Grin
najlepiej załóż silnik od WSK125 i bez przerabiania i skracania żywotności będzie cię zadowalał
dobra opcja ale chyba śruby nie będą pasować a ciąć nie chce za bardzo bo już później nie wsadzze silnika z rometowskiego
na pewno będziesz musiał zmienić mocowania, ale końcowy efekt będzie super z mocą i prędkością nie będzie problemu bo ogarek to lekka konstrukcja, ewentualnie hamulce mocniejsze możesz dać, najlepiej popatrz na WSK-i i mocowanie ich silników i poczytaj na forum jakie modyfikacje cię czekają, może sam zrobisz to lepiej niż ci ktoś radzi
jak chcesz troche predkosci to mozesz sobie wyrzeźbic z zebatki chyba od wski silnikowa 14zebna i przerobic ja do komarka nawet ladnie to leci mam taka zebatkie w domu 14zebna pasujaca do rometa
Wymień wał na taki ze wzmocnionym korbowodem kiedyś taki na allegro widziałem , i zeszlifuj równo głowicę od strony komory spalania o 1 - 1,5 mm , silnik będzie miał lepszą kompresję a wał trzeba wymienić bo korbowód może się złamać Undecided możesz też wziąć papier ścierny 2000 i wypolerować krucieć ssący od środka , ja tak w ogarze zrobiłem i muszę powiedzieć że ma więcej mocy , dzieje się to tak ponieważ mieszanka paliwowo powietrzna nie skrapla się w rysach i zagłębieniach , więc więcej paliwa trafia do cylindra Sleepy
Takie polerowanie to bardziej osiagi psychologiczne niż praktyczne .

Pozatym mowa jest o 205 wiec o silniku 023. Duzo z tego nie wycisniesz, ale takimi dobrymi i sprawdzonymi sposobami :

- tłumik + kolanko od simsona, bez wkładu w końcowce ( nakretka pasuje na cylinder 019 )
- splanowana głowica
- cylinder 019 40mm z tłokiem simsona s50
Polerowanie daje dużo , mój ogarek dostał mocy jak to zrobiłem Dodgy
Weż załóż jak najlżejszy tłok , ale czemu chcesz to przerabiać koniecznie chcesz go zatrzeć ? Confused
jesli uważasz że polerowanie kanałow daje dużo mocy to nie chce wiedzieć ile daje cylinder pseudo 60 cm3 Smile
ja to dałbym gaźnik k60b większą zębatkę z tyłu i tyle.
Może coś takiego??http://jawskom.kgb.pl/war/kom.htm 4km z rometa to nie mało ;D
Najlepiej zrób to co ja kiedy chciałem z silnika wyciągnąć więcej mocy i urwałem wał.

Nie opłaca się nic modyfikować oprócz gaźnika k60b bo to jest najlepszy gaźnik.
Przekierowanie