Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Czym się rózni silnik 003 od ZB4?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam,

Mam pytanie, tak jak w temacie, konstrukcja chyba niemal identycznie ta sama, Ale coś słyszłem ze ten ZB4 jest ciężej dostępny i może wartość ma większą to prawda ? ZB4 był tylko do Komarów Sportów a 003 do pospolitych 2530?
(09-03-2018 20:07:25)nofack napisał(a): [ -> ]Witam,

Mam pytanie, tak jak w temacie, konstrukcja chyba niemal identycznie ta sama, Ale coś słyszłem ze ten ZB4 jest ciężej dostępny i może wartość ma większą to prawda ? ZB4 był tylko do Komarów Sportów a 003 do pospolitych 2530?

Witam,

z tego co mi wiadomo, silniki S38ZB4 (czyli modyfikacja S38B4 przez wprowadzenie rozrusznika nożnego) były standardowo montowane w Komarach 2350, 2361 (czyli tzw. Sport), 2351. Typ silnika (S38ZB4) był widoczny na tabliczce znamionowej motoroweru.

Na obudowach silników S38ZB4, przed cyframi numeru silnika, wybite jest '003' (przynajmniej tak jest w moich).

Pozdrawiam
Muszę u siebie sprawdzić czy tez 003 mam wypite ale watpie. A technicznie w sumie to jest to to samo 003/ZB4 idento po mojemu, czy one roznily sie deklami ? Jesli tak to jaie w ktorym powinny byc?
Na ZB4 wybite jest ZB4

Wysłane z mojego M2010J19SY przy użyciu Tapatalka
Różnica to tylko pokrywy i początek numeru, zmiana była wraz z wprowadzeniem komara 2351
Przekierowanie