WITAM Z RACJI ZE KUPIŁEM 3 SILNIKI W CZĘŚCIACH nie wiem czy wszystko by kompletne itd lub dobrze poskładane a nie mogłem w sieci znaleść krok po kroku jak ktoś składał skrzynie
czy tu idzie jakaś podkładka czy bezpośrednio wałek wodzika idzie w karter
foto numer 2 czy tu w tym miejscu tez idzie jakaś podkładka czy tylko wałek wchodzi w łożysko bo miejsce w karterze miałem trochę podtarte
tutaj od wałka kopnika jest podkładka to pewnie jest ok
Skrzynie indywidualnie dystansuj. Wodzik wchodzi bezpośrednio w wałek ale widziałem wytoczone gniazdo i osadzona tulejkę
ok szukałem nie znalazłem gowni mi chodzi o wałek wodzika on wchodzi w karter bezposrednio bez jakiej kolwiek podkladki chopdzi mi o zdjecie numer 1
Rzuć tam jakąś cienką dystansową, żeby tak nie darło po alu. Nawet jakąś 0.1-0.2 mm.
ok to juz dorobiłem a do znawców tematu jeszcze pytanie o 2 foto tam gdzie jest wałek zdawczy i tryb to ten wałek z trybem tylko dochodzi do łożyska i nic wiecej nie ma?Pytam tylko i wyłącznie dla pewności
witam skrzynie poskładałem zdobyłem resztę części a dokładnie sprzęgło nowe tarcze ZMD i nowy kosz sprzęgłowy tarczę wymieniłem miałem jeszcze nowa sprężyne ale jakaś krótsza była od tamtej starej mam problem z jedna rzeczą w tych 3 silnikach które mam lub miałem w częściach miałem tylko jedna podkładkę
tak wyglądało sprzęgło jak na foto
podkładka która dochodzi do łożyska tulejka kosz sprzęgłowy reszta sprzegła
mam pytanie czy powinna być jeszcze podkładka miedzy koszem i reszta sprzęgła
miejsce na foto gdzie pokazałem długopisem
czy ma byc tam ta podkładka i jaka prosze o pomoc
Powinna być przed i za tulejka. Odpal sobie schematy jest tego na internecie trochę
znalazłem w katalogach i faktycznie podkładka jest i oznaczona tez jest tylko nigdzie nie pisze jakich ona jest wymiarów czy ktoś by się zlitował i mi podał jej wymiary ?niestety w swoich częściach jej nie mam i muszę dobrać pozdrawiam
Obydwie mają z milimetr grubości. Średnicę musisz dopasować do wałka.
ta pod kosz sprzęgłowy co mam i miałem takie dwie maja wymiar 29mm po zew 17 mm wewnetrzej i 2,5 mm grubości