Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Jakie łożysko
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam jakie łożysko igiełkowe sworznia tłoka wybrać?

INA: https://jackmotors.pl/old-timer/lozysko-...aign-id=20

NTN: https://jackmotors.pl/old-timer/lozysko-...aign-id=20

KOYO: https://jackmotors.pl/old-timer/lozysko-...aign-id=20

Chińczyk: https://jackmotors.pl/old-timer/lozysko-...aign-id=20

Dodam że cylinder racing almot z JM 40mm + spawak 8500rpm
Na tym się nie oszczędza więc bierz może te INA ze stalowym koszykiem, a jak za drogo to rozważ KOYO lub NTN, też znane i dobre firmy. Chińczyka omijaj.
chciałem kupywać ntn. czyli mówisz że ina?
Witam

dla główki korbowodu przeznaczone są odpowiednie wersje złożeń igiełkowych.
W podanych wyżej linkach sprzedawca nie podaje dokładnych oznaczeń a tylko wymiary, np. dla łożysk INA powinno być oznaczenie "KBK".
Warto zapytać sprzedawcę przed zakupem o pełne oznaczenie łożyska i sprawdzić w katalogu czy rzeczywiście jest ono przeznaczone specjalnie do główki korbowodu (w katalogu po ang. for piston pin ).

Poniżej odnośnik do przykładowego katalogu INA:
https://www.schaeffler.com/remotemedien/..._de_en.pdf

Pozdrawiam
Przecież wszystko widać i pisze, wymiary są podane więc nie ma z tym problemu czy to do korby czy sworznia.
NTN i KOYO też spokojnie posłużą, chcesz to bierz INA, twój wybór.
Ja bym do serii dał i tak pewnie KOYO/NTN a skoro jakieś mody robisz to może lepiej o jakimś mocniejszym łożysku pomyśleć jakim jest INA.
(21-02-2018 20:08:15)Odrestaurator napisał(a): [ -> ]Przecież wszystko widać i pisze, wymiary są podane więc nie ma z tym problemu czy to do korby czy sworznia.

Moje doświadczenie z tym sprzedawcą jest takie, że to co na prezentuje na zdjęciu to nie zawsze dokładnie to co on oferuje i dostarcza.

Chodzi mi o to czy jest to łożysko po prostu igiełkowe czy raczej igiełkowe do zastosowań w główce korbowodu. To jest tu istotne.
Przekierowanie