17-02-2018, 23:05:35
18-02-2018, 10:29:03
Tak to jest Wigry 3 , siedzenie jest czeskie tak samo jak lampki. Oczywiście oryginalne .
18-02-2018, 15:35:37
Wigry po nieudolnym remoncie mocno skundlone
19-02-2018, 00:32:31
Wigry z drugiej połowy lat 80 na czeskim osprzęcie. Miałem takiego. Fotka z 2013 roku po przyprowadzeniu ze złomu i po małym tjuningu.
Cechy charakterystyczne to m.in. czeska lampka i siodełko, błotniki kanciaste głębokie z podwójną bruzdą, manetki bez kołnierzy, trochę niższa rura podsiodłowa niż w modelu z lat 70, zawias na nakrętkę - bez przekręcanego kluczyka, zaciski kierownicy i siodełka z rozgniatanego pręta zamiast plastikowych motylków.
Pozdrawiam
Cechy charakterystyczne to m.in. czeska lampka i siodełko, błotniki kanciaste głębokie z podwójną bruzdą, manetki bez kołnierzy, trochę niższa rura podsiodłowa niż w modelu z lat 70, zawias na nakrętkę - bez przekręcanego kluczyka, zaciski kierownicy i siodełka z rozgniatanego pręta zamiast plastikowych motylków.
Pozdrawiam
19-02-2018, 11:21:07
(19-02-2018 00:32:31)KIEROWCA napisał(a): [ -> ]Wigry z drugiej połowy lat 80 na czeskim osprzęcie. Miałem takiego. Fotka z 2013 roku po przyprowadzeniu ze złomu i po małym tjuningu.
Cechy charakterystyczne to m.in. czeska lampka i siodełko, błotniki kanciaste głębokie z podwójną bruzdą, manetki bez kołnierzy, trochę niższa rura podsiodłowa niż w modelu z lat 70, zawias na nakrętkę - bez przekręcanego kluczyka, zaciski kierownicy i siodełka z rozgniatanego pręta zamiast plastikowych motylków.
Pozdrawiam
Witam no u mnie akurat blotniki nie kanciaste tylko okrągłe bardziej
21-02-2018, 15:28:18
Okrągłe błotniki jak i ten bagażnik to na 90% nie są oryginały z Wigry.
Przypomniała mi się jeszcze jedna rzecz a mianowicie te nowsze egzemplarze z końca lat 80 można odróżnić także po braku dolnego mocowania pompki.
W ramie starszego typu była minimalnie wyższa rura podsiodłowa i dwie wystające blaszki na pompkę.
W nowszym rozwiązaniu tylko górna blaszka a pompkę opierało się o śrubę stopki.
Pozdrawiam
Przypomniała mi się jeszcze jedna rzecz a mianowicie te nowsze egzemplarze z końca lat 80 można odróżnić także po braku dolnego mocowania pompki.
W ramie starszego typu była minimalnie wyższa rura podsiodłowa i dwie wystające blaszki na pompkę.
W nowszym rozwiązaniu tylko górna blaszka a pompkę opierało się o śrubę stopki.
Pozdrawiam