Gaźnika też się nie doczekałem. To było tydzień przez Wigilią, także wątpię, że cokolwiek wysłał.
Pogadam ze znajomym policjantem, niech doradzi czy chociaż odwiedzą go Panowie niebiescy.
Ogólnie to był w tamtym czasie jedyny silnik 019 na portalach aukcyjnych.
A to, że był "po remoncie" bylo na plus.
A wyszło jak zawsze
Jeszcze jedno pytanko, co sądzicie o nowych węgierskich cylindrach do rometa ?
Co do problemu z oszustem, idź do powiatowego rzecznika praw konsumenta.
A każdy cylinder jest lepszy niż CX, chociaż najlepiej (zwłaszcza do 019) zrobić szlif oryginalnego ZMD.
Pierwsze zdjęcie nie działa.
Cylinder poznasz po większym gwincie na nakrętkę. Te głowice były we wszystkich silnikach takie same.
Kierownica jest raczej oryginalna, bo one też chyba były takie same (oprócz starszych, w których nie było "karbowania" w miejscu uchwytów).
Sprawdź z którego roku są te liczniki i będziesz miał odpowiedź - ale raczej ten drugi.
Siedzenie i tłumik masz nie oryginalne.
Posiadam oryginalne ładne siedzenie jakbyś był zainteresowany
Uwielbiam te forum.
Już wiem dalej, czego szukać
bubel napisałem PW
Kupię do Rometa 50-T1 z 1979:
- Kierownicę kompletną (z osprzętem i manetkami)
- Kranik
- Chlapacz tylnego błotnika
- linkę prędkościomierza
- linkę hamulca
- linkę sprzęgla
- chromowaną osłonkę lampy przedniej
- nóżkę hamulca z przewodem (komplet)
- kompletny wydech
- Cylinder + gaźnik
Z pozostałych części brakuje mi tylko chlapacza tylnego błotnik i nóżki hamulca z całym osprzętem.
A teraz do sedna.
Gość od którego kupiłem silnik dosłał mi głowicę, nowy tłok, iglicę gaźnika i gaźnik 13 tylko z dyszami.
Czy mogę do niego przełożyć graty z 12 ? tj. przepustnicę, iglice, pływak ?
Przy próbie odpalenia silnika odkręcało się magneto.
Okazało się, że jest zerwany gwint wa wale... I muszę kupić nowy wał.
Od innego Pana kupiłem w sumie wszystkie nowe rzeczy z epoki.
Kierownicę z osprzętem, linki, osłona chromowana lampy, cylinder z tłokiem nominał itd.
Mam do was poradę, jak ustawić poprawnie zapłon.
Próbowałem dzisiaj odpalić silnik 023 lecz żadnych oznak życia.
Iskra jest, paliwo też.
W gmp mam przerwę 0,35mm.
Czy najpierw ustawiamy stojan ? Czy najpierw platynki ?
Jeśli tak, to jak ?
Co czytam, to każdy inaczej mówi.
Zmniejsz przerwę na przerywaczu w tym 023, najpierw tłok w GMP i przerwa na platynkach, potem jak to nazwałeś 'stojan'
Możesz przełożyć do GM13F te graty, tylko dysze i gardziel się chyba w nim różni w porównaniu do 12
Akurat dysze miałem w 13
Dzisiaj na chwilę zagadał i zgasł. I nie chciał już odpalić.
Jutro jadę po nową świecę, zobaczymy co będzie.