Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Komar 232 1968
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam! Posiadam Komara z 1968 roku od początku w mojej rodzinie. Chcę go wyremontować i doprowadzić jak najbardziej do oryginału.
Rama nr: 118192 Silnik nr:395643 na silniku wybite B4>395643< Kolor: bordowo-czarny
Witaj, ale ten błękit z pędzla Smile
Tabliczka już na wkrętach ...
Pokaż lepiej całego ... coś doradzimy Tongue
Z pokolenia na pokolenie coś pięknego.
Komara malowałem 9 lat temu na szaro-niebieski.

Według was to jest Komar 232 czy 2320? Silnik ma oznaczenie B4. Jak go pomalować? Które części w bordo? Które czarne? Według mnie w bordo idzie: lampa, błotniki, osłona łańcucha i bak(+krawat) dobrze myślę?
1968 rok był przejściowy. Mam Komara dokładnie z tego samego roku i też na tabliczce jest "232" ,a silnik ma oznaczenie B4.
Fajnie że jest od nowości w jednej rodzinie, i te papiery z Motozbytu mają smaczek.Powodzenia w renowacji.
Fajny komar, czemu chcesz go przemalować? na zdjęciach nie wygląda źle. zobacz u mnie w temacie jak powinien być pomalowanySmile http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=28969
Instrukcję jaką posiadam w dokumentacji jest od Komara 2320 i 2330.
Jako dziecko pamiętam komara jak już był przemalowany, jak na pierwszym zdjęciu w załączniku, a z starego albumu posiadam tylko te jedno czarno-białe zdjęcie w kolorze bordowo-czarnym. Dziadkowie wymarli więc więcej informacji od nich nie uzyskam. Komara odnowiłem i pomalowałem w kolorze szaro-niebieskiego w 2008 roku. Teraz wpadłem na pomysł że pomalować go w kolory w jakich wyjechał z fabryki. Szaro-niebieskiego nie będę niszczył, zdemontuję z niego tylko ramę na której są numery, a resztę części do przemalowania które mam od innego Komara. W głowie nasuwają się pytania jak on wyglądał 19 lipca 1968 roku? Jaki posiadał osprzęt?
Komar wygląda tak jak na ten rok ok po Twoim remoncie, wszystko się zgadza. co dokładnie Cie interesuje?
No i takie historyjki cieszą najbardziej.Tez mam komarka od nowości w rodzinie po dziadku,z tym ze 2352.
Czy ten klosz jest od Komara 232 z 1968 roku?
Jakie były pedały i kranik w 1968? Czy gaźnik GM12F który mam w silniku B4 jest prawidłowy? Rok temu udało mi się kupić koła w dobrym stanie (46mm). Piasty i szprychy do regeneracji.
Kupiłem licznik na bazarze z sygnaturą II 1968 myślę sobie jest ok. Ale zauważyłem pewne różnice. Porównałem mój licznik z licznikami na olxie. Znalazłem licznik nawet z tego samego roku II 1968, ale miał już inną tarczę. Mój ma "0" jest na równi z kreską, odległość między śrubką a bolcem trzymającym strzałkę też jest inna, a strzałka była czarna. Niestety mój licznik był rozbierany. Na porównanie daję zdjęcie z olxa (z rękawicą) Czy wie ktoś w jakich latach zachodziły różnice z tarczą licznika?
Wiele dałeś za taki licznik? Też muszę kupić do swojego sztywniaka taki Smile
Przekierowanie