Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Silnik - identyfikacja
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Znalezisko na złomie. Jeden cylinder, 4 suwy. Brak głowicy, gaźnika i cewki (a więc i modułu czy co tam on powinien mieć). Przydałby się taki po taniości, ale nie wiem czy jest sens, bo nie chciałbym szukać brakujących elementów przez najbliższe pół roku wydając na nie majątek.









Jakaś kosiarka spalinowa nic szczególnego i warte tyle co waży .
I idealnie. Zwrócił moją uwagę, bo wydaje mi się, że może pracować w pionie, a na tym mi zależy. Mam w piwnicy jakąś kosiarkę, ale z silnikiem poziomo (mam na myśli ruch tłoka, ale czy tego nie powinno się określać po położeniu wału?) i wątpię, że gdybym go po prostu inaczej obrócił to wszystko dalej dobrze by działało.
Silnik dolnozaworowy, typowa konstrukcja od kosiarek. Sądząc po wyglądzie zaworów, ten silnik ma swoje lata świetności już za sobą.
albo silnik brigs&straton albo starszy tecumseh a i te silniki mają zalewany w całości cewko-moduł. a do gażników do silników tecumseha to są gażniki deltorro org włoskie. także jeśli to jest starszy tecumseh to części majątek kosztują bo firma od lat nie istnieje a jeśli to jest b&s to może coś gdzieś na świecie jest jakaś cześć co będzie też majątek kosztować także ja bym sie nie grzał bo to nie jest super okazja a raczej super kał i jak pracował pionowo to ma inny/inaczej rozwiązaną pompkę oleju .
Briggs And Stratton series 80200 J607
3KM @ 3600 obr./min.
1979r.
Przekierowanie