Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 200 wysokie obroty
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Siema!
Mam ogara 200 niedawno po remoncie, już dotarty (600km) nowy tłok 3p założony na 3, pierścienie nowe, łożyska, uszczelniacze i wizualnie pare pierdół. Big Grin Po dotarciu ogaarek ma strasznie wysokie obroty po odpaleniu Angry :
-lewego nie ciągnie ładnie uszczelnione
-przepustnica opada do końca
-dysze czyste (chyba 68)
-po wykreceniu świecy kawa z mlekiem w miare sucha, a dookoła czarna lekko mokra
-z podłączonym filtrem i bez tak amo chodzi
-jak odpale wrzuce 1 i zacznę jechac jest git lecz gdy klikam sprzegło by zmienic bieg to odrazu full
-patrzylem, na łożyskach nie ma luzu, komresja dość duża

Już nie mam pojęcia co to może być. AngryAngryAngry

Myślę, że w miare opisałem wam mój problem i liczę na pomoc.
Z góry dzięki!
Może ma za ubogą mieszankę, tzn. za dużo powietrza, jak ustawiona jest iglica ? albo ciągnie powietrze simeringiem na wale.A przepustnica nie jest za bardzo wyrobiona ?
A może by tak po prostu zmniejszyć mu obroty. Odpal i wykręcaj śrubkę od obrotów, tą ze sprężynką.

(17-10-2017 22:02:19)Użytkownik usunięty napisał(a): [ -> ]A kranik nie jest zapchany? Smile

Jakby kranik był zapchany to by po chwili gasł. A tu kolega nic o tym nie pisze, więc to nie to.
Jak pisałem uszczelniacze dobreBig Grin
Mieszanka obecnie naj mniej bogata na najwyższym rowku lecz probowalem na wszystkich zawsze tak samoAngry przepustnica jest dobra nie ma luzow Confused

kranik jest taki ze jak na 30 sek bym odkrcił to bym pół baku nie miał. Big GrinBig Grin
Narawdę kranik i wężyk w bardzo dobrym stanie, choć wszystko oryginalne.

ta srubka jest wykrecona na maksa a przepustnica jak mowilem na samym dole Confused nie wiem co to moze byc
a i jak wkrece ta srubke to tylko sie zwiekszają
HuhHuhHuh
Spróbuj gaźnik wyczyścić, na moje oko jest przytkany i dostaje mniej paliwa i dożo powietrza stąd obroty. Albo po prostu trzeba ustawić poziom paliwa.
To po prostu za dużo powietrza. Tylko skąd, to już trzeba sprawdzać. Gadanie, że simmeringi na pewno są dobre można powtarzać do bólu, póki się tego faktycznie nie sprawdzi. Równie dobrze, króciec może być luźny przy cylindrze, albo gaźnik przy króćcu.
Okej.
Wszystko srawdzę...
jutro
bo nie chce mi sie do garażu schodzić
jutro powiem co i jak (po szkole koło 17)

uszczelniacze dobre bo sprawdzalem doczytalem sie w innych watkach ale nie pomagalo nic nie cieknie z walu 0 luzow
Dzięki wszystkim za pomoc, odkrecilem gaznik i króciec, wyczyściłem przedmuchalem i wszystko dziala pikobelo!
Dzięki!
Przekierowanie