17-10-2017, 21:44:11
Siema!
Mam ogara 200 niedawno po remoncie, już dotarty (600km) nowy tłok 3p założony na 3, pierścienie nowe, łożyska, uszczelniacze i wizualnie pare pierdół. Po dotarciu ogaarek ma strasznie wysokie obroty po odpaleniu :
-lewego nie ciągnie ładnie uszczelnione
-przepustnica opada do końca
-dysze czyste (chyba 68)
-po wykreceniu świecy kawa z mlekiem w miare sucha, a dookoła czarna lekko mokra
-z podłączonym filtrem i bez tak amo chodzi
-jak odpale wrzuce 1 i zacznę jechac jest git lecz gdy klikam sprzegło by zmienic bieg to odrazu full
-patrzylem, na łożyskach nie ma luzu, komresja dość duża
Już nie mam pojęcia co to może być.
Myślę, że w miare opisałem wam mój problem i liczę na pomoc.
Z góry dzięki!
Mam ogara 200 niedawno po remoncie, już dotarty (600km) nowy tłok 3p założony na 3, pierścienie nowe, łożyska, uszczelniacze i wizualnie pare pierdół. Po dotarciu ogaarek ma strasznie wysokie obroty po odpaleniu :
-lewego nie ciągnie ładnie uszczelnione
-przepustnica opada do końca
-dysze czyste (chyba 68)
-po wykreceniu świecy kawa z mlekiem w miare sucha, a dookoła czarna lekko mokra
-z podłączonym filtrem i bez tak amo chodzi
-jak odpale wrzuce 1 i zacznę jechac jest git lecz gdy klikam sprzegło by zmienic bieg to odrazu full
-patrzylem, na łożyskach nie ma luzu, komresja dość duża
Już nie mam pojęcia co to może być.
Myślę, że w miare opisałem wam mój problem i liczę na pomoc.
Z góry dzięki!