Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Coś „strzeliło” w silniku
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam mam problem, jechałem dziś ogarem 205 z pasażerem po leśnym terenie, ogar był wysoko wkręcony ale dawał rade, nagle coś strzelilo i zaczal coraz gorzej reagowac na gaz, az calkiem umarl. Odpala, dodam gazu i po chwili nie reaguje, gasnie. Jakies pomysly?
Kręcąc kołem na luzie jest ok? Biegi działają? Znając Ogary to mogła skrzynia pójść tym bardziej jeżdżąc tak jak ty piszesz
biegi wydają się ok, koło dobrze bo pchany był 1,5km
Nie poszło coś w cylindrze, nie wiem pierścień?
(15-10-2017 20:39:58)kacperszkudlarek napisał(a): [ -> ]Nie poszło coś w cylindrze, nie wiem pierścień?

tak podejrzewm
Ale to był strzał w silniku (cylinder,tłok,pierścienie) czy bardziej gaźnik ?? Jeżeli z gaźnika to odgłos powinien być podobny do zebranego gazu który się ulotnił( taki bum ) Big Grin
nie do gazu, nie huk, takie jakby cos peklo (?) podejrzewam pierscienie bo juz wczesniej kopajka byla luzna a teraz to prawie calkiem
Sprawdź przekonasz się
Może ścięło ci klin i "kichnął" ?
(15-10-2017 21:57:44)rafi555 napisał(a): [ -> ]Może ścięło ci klin i "kichnął" ?
Też tak myślałem, ale jakby klin zjechało to by nie odpalił znaczy odpalił ale to 1 na 10, tak u mnie było. Po za tym jakby klin zjechało to by z gaźnika "kichnął"
Może tak być, po prostu będzie ci palił, ale będzie się wkręcał miałem tak w komarku, okazało się, że ścięło klin i zapłon się opóźnił. Ile rometów tyle przypadków.
a jak klin to gorzej niz pierscienie?
Nie klin jest tańszy i mniej roboty. Żeby klin zmienić to musisz tylko dekiel i magneto ściągnąć (oczywiście ściągaczem) nic bardziej prostego nie ma.
A może simering od strony magneta? Co Wy na to ?
Simering wątpię , szybciej klin lub pierścień ( odkręć kolanko i zajrzyj czy pierścień jest cały)
Stron: 1 2
Przekierowanie