Miło patrzy się na naprawy, na pewno sam skorzystam z tego poradnika. Mam już nawet pierwsze pytanie, otóż co to za gumolit, który widać na stole warsztatowym na zdjęciach z remontu blacharskiego ramy od 50-T-1?
Tak sobie pomyślałem ... z żółtej książki ROMET, pewnie też mało osób korzysta
(02-03-2018 19:01:38)LawX napisał(a): [ -> ]..... co to za gumolit, który widać na stole warsztatowym na zdjęciach z remontu blacharskiego ramy od 50-T-1?
To mata warsztatowa, pełno jej chociażby na allegro, są też o innej strukturze powierzchni.
http://allegro.pl/wykladzina-mata-gumowa...51414.html
(02-03-2018 15:35:48)skinder napisał(a): [ -> ]... chcę zastosować pręt pokryty chromem technicznym:
http://allegro.pl/pret-chromowany-stalow...93399.html
Generuje to co prawda większe koszta, ale moim zdaniem to trwalsze rozwiązanie.
Michale, niestety tak jak piszesz podniesie to koszty i to bardzo, 20 zł z przesyłką za 10 cm ????
Do tego pręt ten musi mieć nadany profil delikatnego stożka - szpilki na długości około 60 mm, co oznacza, że usuniesz warstwę chromu. Lepszy będzie pręt nierdzewny A2 lub kwasiak A4, ale to też spore koszty.
Biorąc pod uwagę, że oryginalne pręty były ocynkowane płomieniowo i wytrzymały 40 lat, to te moje mnie przeżyją
joozek, zawsze możesz dotoczyć taki pręt i sam wysłać go do chromowania technicznego, co nie jest takie drogie jak chromowanie dekoracyjne, ale cenowo pewnie wyjdzie podobnie jak zakup tego z Allegro. Nie chodzi o zabezpieczenie antykorozyjne, a zapobiegnięcie ponownego wytarcia się tego pręta w przyszłości
Wiadomo, kupno 10cm jest nieporozumieniem cenowym, ale przy większej ilości już jest ok. Nie wiedziałem, że tam jest stożek, cóż
Faktem jest, że już kilka lat temu widziałem podobną akcje ale gość regenerował w ten sposób amortyzator gazowo - olejowy, nie cierny.
A ten stożek nie jest czasami wynikiem tarcia?
Nie prędko będzie okazja
więc na gorąco ...
Urwana płetwa mocowania zbiornika do Komara Sporta - zbiornik z przetłoczeniem.
Niestety, dorabiam już drugą, na wzór takiej płetwy od Sztywniaka 232, ale u mnie pasowała, więc i tu da radę
Wymiary - blacha gr 2 mm, 35 x 75 mm
Główna część blachy ma profil zbiornika, a płetwa jest tak podgięta, aby po włożeniu do uchwytu ramy, nie cofała się, gdy zbiornik oprzemy na ramie.
Wniosek, trzeba trochę samemu pokombinować
Doczekałem się nareszcie. Dziękuję ci bardzo .
Mocowanie tłumika z jednym otworem?! Co to ma znaczyć.
I kto to pyta?
ciekawe kto mi sprzedał taką niedoróbkę
Popatrz na pierwsze zdjęcie, już jest i drugi, owalny "fasolka" - no na razie tylko namalowany
Poradnik odkopany po małej przerwie
Tym razem chodzi o przelotkę linki prędkościomierza.
Pewnie zaraz napiszecie, że przecież zrobiłem nową, a nie naprawiłem starej
To prawda, ale tu chodzi o jej wygląd i wymiary.
Gotowy wyrób przedstawię jak ją właściwie zagnę, wyśle do chromowania i założę gumową przelotkę.
Samą przelotkę gumową kupuję w firmie MotoNet o wymiarach 22x16x5 mm, do montażu na blachę fi 19 mm.
http://www.sklepmotonet.pl/p/pl/fix-gr-6...cji+6.html
[/quote]
Widać nie zauważyłeś u mnie jednak jak byłeś mam tego cały worek gość mi to robi za tyle że nie warto nawet wycinać
Hmm, ja nie zauważyłem, czy Ty nie chciałeś pokazać?
A tak poważnie to weź kika ze sobą w czwartek, jak się spotkamy.
Joozek, podpowiedzialbys jak rozebrać lagi w ogarze 200? Potrzebuję je zdemontować do piaskowania i malowania.