Bez przesady, trochę cierpliwości i dobrych chęci
Na forum czy olx/allegro handel się nie kończy
Obiecane zdjęcie - efekt prawie końcowy. Zapomniałem o uchwytach lampy
no ale to się zrobi ... może na "kropelkę" ???
Jako właściciel tych nieszczęsnych lag muszę przyznać że jest mi głupio iż nie zwróciłem uwagi że widełki były krzywe. Tak to jest jak sie nie siedzi w tym temacie. Joozek wielki szacun dna Ciebie że chciałeś się w to bawić. Nasuwa sie tylko pytanie kiedy zaczniesz budować swojego komara od podstaw? Bo patrząc na Twoją prace nie mam żadnych wątpliwości że dałbyś rade :-)
Uff Joozek pocieszyłeś mnie. Teraz wiem że mój komar nie jest aż taki najgorszy :-)
Pięknie go podjadło. Ciekaw jestem jak to połatasz, sam mam podobną reparaturkę do wykonania na błotniku. Tzn. nie ja- blacharz, który to weźmie do rąk
Najlepiej komar jakis i z niego brac dawce czesci bo tyl jest taki sam wiec wszystko powinno pasowac
No to ładne blacharki się tu odstawiają
.
Chyba mam od niego silnik xD widać że poprzedni właściciel albo nie dbał albo zostawił go gdzieś na x lat
zgadza sie stał ponad 15 lat w szopie nie używany...a latka zrobiły swoje
Cdn, prac blacharskich
Dawca, to T-1 z 1981 roku, a raczej to co z niego zostało i teraz może się przydać.
Mimo różnic widocznych gołym okiem, tak jak napisał Grzegorz - nada się
No i nasz biorca prawie gotowy na operacje - przeszczepy
Kolejna sprawa to numery ramy. Wyczyściłem dokładnie, niby oryginały, a widać, że trzcionki cyfr 79, różnią się od pozostałych cyfr, np 7
Szatku, chyba miałeś rację, ze te numery rocznika nabijano później, w innym miejscu produkcji Romet-a.
(24-10-2017 08:53:46)JGNZM napisał(a): [ -> ]Wtrącę się, do czego jest ten otwór pośrodku w podnóżku kierowcy? Nie mogę skojarzyć co tam się dokręca.
Mikołaju, też chciałem to wiedzieć, i okazało się, że mój lakiernik taką przedstawił tezę ... "to jest otwór technologiczny do zamocowania tego elementu np w lakierni, podczas malowania".
Eureka
??? może to być.
joozek, dlaczego zdzierasz stary lakier, w danych miejscach, w których blacha jest ok?
Jak by Ci to wytłumaczyć ...
klient nasz Pan
kupuje, ocenia oczami
Przy okazji ... wyszły kolejne dziury pod lakierem, których nie było widać
Widziałeś te numery ramy, co o tym sądzisz???
Były wybijane innymi numeratorami, ale są na pewno fabryczne
Nie wiem dlaczego tak robiono...