12-09-2017, 22:06:03
Witam!
Planuję za jakiś czas wpakować silnik Charta do ramy popularnej "motorynki".
W związku z tym mam pytanie:
Lepiej kupić gotowy, społowiony silnik za 500 PLN, czy komplet wszystkich karterów i części za 180 PLN, złożyć samemu, a zużyte części wymienić?
Budżet mam ograniczony do 300 - 350 PLN - reszta na renowację drugiej motorynki
Pytanie drugie : jaki tłok założyć: oryginał ZMD do Charta, czy Honda Dio / MB?
Zaznaczam, że zależy mi na osiągach
Pozdrawiam, Rafał
Planuję za jakiś czas wpakować silnik Charta do ramy popularnej "motorynki".
W związku z tym mam pytanie:
Lepiej kupić gotowy, społowiony silnik za 500 PLN, czy komplet wszystkich karterów i części za 180 PLN, złożyć samemu, a zużyte części wymienić?
Budżet mam ograniczony do 300 - 350 PLN - reszta na renowację drugiej motorynki
Pytanie drugie : jaki tłok założyć: oryginał ZMD do Charta, czy Honda Dio / MB?
Zaznaczam, że zależy mi na osiągach
Pozdrawiam, Rafał