Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet kadet na gorącym silniku ma ,,wyższe" obroty
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam. Mam następujący problem z moim rometem kadetem z silnikem dezamet 023. Otóż gdy w romeciku gdy nagrzeje się silnik to romet dostaję ,, troszeczke wyższych " obrotów i po dodaniu gazu przez sekundę buczy a potem jest już ok. A i dodam jeszcze że gaźnik czyściłem już 3 razy i dalej dzieje się to samo.
A gaźnik regulowałeś na ciepłym siniku czy zimnym?
(12-09-2017 16:26:11)Rometowiec14 napisał(a): [ -> ]A gaźnik regulowałeś na ciepłym siniku czy zimnym?

Gaźnik regulowałem na ciepłym silniku. Dodam że świeca ma idealny kolor ( podam puźniej zdjęcie świecy )
A sprawdź czy magneto nie ociera o cewkę zapłonową.
Łapie lewe powietrze
Magneto nie ociera o cewke i sprawdzałem czy nie łapie lewego powietrza i nie łapie ( wszystko uszczelnione uszczelkami i silikonem ) sam już nie wiem co może być tego przyczyną. PS. Na dole są zdjęcia koloru świecy
a bardzo ci kopci?
(12-09-2017 19:34:15)rafi555 napisał(a): [ -> ]a bardzo ci kopci?

Nie kopci mocno, według mnie dymi tak jak każdy romet Smile
Acha i dodam jeszcze że gdy silnik jest zimny to chodzi normalnie i trzymie wolne obroty
Prawdopodobnie łapie lewe powietrze na łączeniu króciec - gaźnik. Wyrównanie przylgni gaźnika papierem ściernym położonym na szkle i dobra uszczelka - to powinno pomóc. Jeśli dokręcisz gaźnik zbyt mocno - przylgnia znowu ulegnie wykrzywieniu. Uszczelka z gambitu lub klingierytu zbrojonego - ten ostatni przyda się również do uszczelnienia wydechu. Mam i polecam Smile Jeśli nie chcesz kupować całego arkusza, mogę podesłać Ci gotową uszczelkę - PW.
Jeśli to nie pomoże - czyszczenie dysz i komory pływakowej. Nawet po wyczyszczeniu dysza wolnych obrotów lubi się szybko zapychać, dając właśnie taki efekt. Ewentualnie simering od strony zapłonu. Wczoraj przerabiałem to samo Smile
(12-09-2017 22:36:57)seler1500 napisał(a): [ -> ]Prawdopodobnie łapie lewe powietrze na łączeniu króciec - gaźnik. Wyrównanie przylgni gaźnika papierem ściernym położonym na szkle i dobra uszczelka - to powinno pomóc. Jeśli dokręcisz gaźnik zbyt mocno - przylgnia znowu ulegnie wykrzywieniu. Uszczelka z gambitu lub klingierytu zbrojonego - ten ostatni przyda się również do uszczelnienia wydechu. Mam i polecam Smile Jeśli nie chcesz kupować całego arkusza, mogę podesłać Ci gotową uszczelkę - PW.
Jeśli to nie pomoże - czyszczenie dysz i komory pływakowej. Nawet po wyczyszczeniu dysza wolnych obrotów lubi się szybko zapychać, dając właśnie taki efekt. Ewentualnie simering od strony zapłonu. Wczoraj przerabiałem to samo Smile

Dziękuje za pomoc Smile Wyciąłem nową uszczelkę z gambitu ( znalazłem cały arkusz ) i ją założyłem, wyczyściłem i porządnie wyregulowałem gaźnik na rozgrzanym silniku. Silnik trzymie wolne obroty i ładnie reaguje na gaz. Problem znikł Wink
Przekierowanie