Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet 50 T1
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
hmm tylko teraz musiabym nie wypiaskowac calosci i zaniesc specjalnie kawalek metalu z tym lakierem zeby mi dobrali ? mysle ze jak podam ten wzor wyzej z palety FSO a jest oryginalny i pasuje to powinni miec ?
Nie wiem czy będą mieli - musisz zapytać. Z kodu RAL nie będzie w 100% identyczny odcień.
hmm cholerka to nie dobrze.. a czy czasami moj to nie bedzie z FSO L46 "wisniowy" panowie ? zamiast f127 czerwony ciemny ??
Raczej twój to L614, meksykańska czerwień. Ale jaki ostatecznie wybierzesz to twój wybór.
Hehe, no i widzisz, Patryk, u ciebie znowu robią jak w epoce a u mnie tylko ral albo czytanie lakieru Smile
L614 to meksykanska czerwien , ale to jest odcien u mnie pod tym kolorem "wisniowym"?? Panowie prosze was o pomoc w ustaleniu ostatecznego oryginalnego koloru

P>S. nie bedzie to czasami F127 czerwony ciemny lub L46 wisniowy ?
No tak ale właśnie ta czerwień meksykańska była tutaj oryginalnie, bo na wiśniowo wówczas fabryka nie malowała. Zresztą jakby malowała, to by nie malowała motoroweru razem z śrubami co jest zrobione u ciebie Smile
dobrze tylko ze w dowodzie widnieje wpis "wisniowy" nie sugerowac sie tym ? poza tym wujek mowil ze od nowosci byl wisniowy...i ze tylko gdzie nie gdzie go pomalowal....calkiem to pogmatwane, w przyszlym tyg daje do piaskowania i chcialbym wiedziec jaki jest oryginalny czy to zeczywiscie ta czerwien meksykanska czy ten czasami F127 czerwony ciemny lub L46 wisniowy ??
Twój wujek robi cię w konia. Tak samo było z moim Żakiem. Pomalowany cały pędzlem ale jak się pytałem wuja albo dziadka to nikt nie chciał się przyznać. To samo z zmianą silnika. Nikogo do tego nie ma.

Powtórzę po raz ostatni.
Twój T-1 był na 95% w kolorze meksykańska czerwień. Zdrap delikatnie tą farbę z wierzchu albo rozpuść ją mocnym rozpuszczalnikiem. Powinno zejść nie uszkadzając org lakieru. Zrób to w kilku miejscach, bo wahacz albo błotniki są częściami wymiennymi.
W tamtych starych dowodach wpisywano byle co, byle się w miarę zgadzało. Nie sugeruj się tym.
Panowie wielkie dzieki za pomoc to kolor czerwien meksykanska byl fabrycznie Wink wielkie dzieki za pomoc
Przepraszam, ze post pod postem,ale podeslalem odcien :czerwien meksykanska" z tego linka FSO ale niestety odpisali mi ze potrzebuja numeru z palety RAL gdyz nie dobiora mi dokladnie....prosze o pomoc
ral 2002 to chyba czerwień meksykańska
Patrzac w necie to jakby troszke inny ten odcien ? Czy potwierdzi ktos ten odcien ral ze to czerwien meksykanska z oryginalu 79r. romet 50 t-1 ?
Nie wiem z jakiej to palety, ale idealna czerwień meksykańska znana z Rometów ma kod 453 C. Kupowałem taki lakier w sprayu w lokalnym sklepie lakierniczym. Odcień jest dosłownie identyczny, co potwierdza fakt, że po pomalowaniu elementu z fragmentem oryginalnego lakieru nie było nawet widać przejścia między nową a oryginalną powłoką.
Zobacz 3020. Mam to na swojej Cezet.
Wysłałem im ten link z palety FSO i odpisali ze przypuszczaja ze to odcien RAL 3024, tutaj kolega JGNZM mowi ze moze to byc RAL 3020 , kurcze pogubiłem się Tongue hmm patrzac na oby dwa w sieci to ciężko stwierdzic...
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie