04-09-2017, 21:04:50
Cześć,
Po kupnie Ogara 200 dosyć długo męczyłem się z gaźnikiem od niego. Poziom paliwa ustawiłem na 13mm, ale przykrywałem pokrywę pływakową ręką ale mocno tak jakby była normalnie dokręcona. No i ustawiłem na te 13mm. Iglica na 2 rowku od dołu lub od góry( nie pamiętam ) obroty można było jako tako ustawić tylko, że na jednym rowku albo świeca była czarna i popielata, a na jednym niżej całkiem beżowa( nie kawa z mlekiem). Na zimnym odpalał za pierwszym i musiał się rozgrzać 5 min, ale nie chodził sobie normalnie i nie rozgrzewał. Po odpaleniu zaraz zgasł, więc trzeba było na popych grzać go tylko, że z tym był taki problem, że dusił się jak dodałem gazu. Na ciepłym świetnie chodził, ale nie mógł rozpędzić się na 3 biegu. Wkurzyłem się i załadowałem gaźnik GM12F1 od Ogara 205. Na nim tak samo chodził na zimnym, na ciepłym wszystko w porządku. Jak regulowałem gaźnik na kolor kawa z mlekiem w końcu zgasł. Dysze były czyste, ale i tak nic. Historia zakończyła się tak, że przełożyłem gaźnik do 205 i teraz nim jeżdżę.
Kurka w tytule o zestawie naprawczym, a ja gadam wgl. o czym innym .
Więc do rzeczy. Polecacie takie zestawy, czy na nim nic nie kapie z gaźnika oraz bardzo ważna rzecz: Czy jak kupię w tym zestawie blaszkę do komory pływakowej będzie ona od razu wyregulowana na właściwy poziom?
Z góry dziękuję za odpowiedzi i życzę wam miłego oglądania meczu
Po kupnie Ogara 200 dosyć długo męczyłem się z gaźnikiem od niego. Poziom paliwa ustawiłem na 13mm, ale przykrywałem pokrywę pływakową ręką ale mocno tak jakby była normalnie dokręcona. No i ustawiłem na te 13mm. Iglica na 2 rowku od dołu lub od góry( nie pamiętam ) obroty można było jako tako ustawić tylko, że na jednym rowku albo świeca była czarna i popielata, a na jednym niżej całkiem beżowa( nie kawa z mlekiem). Na zimnym odpalał za pierwszym i musiał się rozgrzać 5 min, ale nie chodził sobie normalnie i nie rozgrzewał. Po odpaleniu zaraz zgasł, więc trzeba było na popych grzać go tylko, że z tym był taki problem, że dusił się jak dodałem gazu. Na ciepłym świetnie chodził, ale nie mógł rozpędzić się na 3 biegu. Wkurzyłem się i załadowałem gaźnik GM12F1 od Ogara 205. Na nim tak samo chodził na zimnym, na ciepłym wszystko w porządku. Jak regulowałem gaźnik na kolor kawa z mlekiem w końcu zgasł. Dysze były czyste, ale i tak nic. Historia zakończyła się tak, że przełożyłem gaźnik do 205 i teraz nim jeżdżę.
Kurka w tytule o zestawie naprawczym, a ja gadam wgl. o czym innym .
Więc do rzeczy. Polecacie takie zestawy, czy na nim nic nie kapie z gaźnika oraz bardzo ważna rzecz: Czy jak kupię w tym zestawie blaszkę do komory pływakowej będzie ona od razu wyregulowana na właściwy poziom?
Z góry dziękuję za odpowiedzi i życzę wam miłego oglądania meczu