Szlif oryginalnego cylindra.
Jesli cylinder jest ZMD i wyda szlif to jak najbardziej lepszym rozwiazanie jest szlif orginalnego cylindra. Jesli gwint kolanka jest ok to nie ma sie co zastanawiac. Cenowo wyjdzie pewnie cos kolo 100zl, ale zawsze ten orginal jest lepszy pod wzgledem materialu.
Dziękuję za pomoc
cena szlifu wyszlo mnie: 30zl za szlif (troche po znajomosci, normalnie tez cos koło tego) + 20zl za tlok + 2x2,50zl za pierścienie. Dochodzi jeszcze uszczelka pod glowice. Wg mnie dobry szlif cylindra ZMD lepszy od nowego.
Wszystko zalezy od cen uslug jak i czesci. U mnie przykladowo szlif 50zl tlok 25 zl i pierscienie 5zl sztuka. Do teko uszczelki pod cyl(4zl), glowice(5zl), zabezpieczenia sworznia(2zl szt). Ja przy szlifie daje nowy sworzen i tulejke/lozysko, czyli 8 zl sworzen i 6zl ktora i tak trzeba rozwiercic/roztoczyc i koszta rosna. Jednak jakosciowo dzisiejsza chinszczyzna nie dorownuje orginalowi i warto pchac sie w te koszta. Chociaz teraz komplety cylek z tlokiem i pierscieniami to cos kolo 80 + wysylka zaleznie od sprzedawcy. Mozna sie tez naciac, placac niby za almota te pare groszy wiecej a dostaniesz cx'a. Chociaz i na tych zestawach troche polatasz to jednak orginal zawsze wiecej wytrzyma.