Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 205 i notoryczny nagar na świecy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam
Otóż ogar po około 15-20 km przejechanych łapie nagar na swiecy. Po prostu pomiędzy tą przerwą powstaje takie łącznie jakby z nagaru i ogar od razu gaśnie. Po oczyszczeniu tego ogar odpala i jedzie dalej. Wystarczy coś cienkiego aby to wyczyścić. Próbowałem już zmniejszać olej w paliwie regulować gaźnik ale to nic nie daje i nie wiem od czego to się dzieje. Silnik 2b.Proszę o pomoc
Sprawdź czy czysty jest filtr powietrza. A jaki stosunek oleju lejesz? ogar dotarty? jaki olej lejesz? i jaką masz świecę?
Ogara kupiłem od dziadka dotartego już. Filtra nie sprawdzalem. Leje 100ml oleju na 5l. Olej husqvarna albo stihl. Swieca była ngk b8hs a aktualnie dziś założona na próbę stara iskra od sąsiada f75 na której zauważyłem spokojniejsza jakby pracę
No to zobacz stan oleju w skrzyni
Było robione w nim już przeze mnie sprzęgło, zimering olejowy i od strony magneta, bo po kupnie gdy wracałem do domu wystrzelił ten od magneta. Ogar stał półtora roku dziadek wymienial w nim na pewno wał i gaźnik. Olej jest w skrzyni. A co do baku to w środku idealnie czysty to nie jest jednak ale paliwo patrzyłem to leci czyste. Ogar jak stał to z benzyną w baku.
Spróbuj na świecy iskra f80. Możliwe również że masz przestawiony zapłon i się przegrzewa, wtedy też chyba bardziej łapie nagar świeca.
(23-08-2017 13:08:56)czarek19999 napisał(a): [ -> ]Witam
Otóż ogar po około 15-20 km przejechanych łapie nagar na swiecy. Po prostu pomiędzy tą przerwą powstaje takie łącznie jakby z nagaru i ogar od razu gaśnie. Po oczyszczeniu tego ogar odpala i jedzie dalej. Wystarczy coś cienkiego aby to wyczyścić. Próbowałem już zmniejszać olej w paliwie regulować gaźnik ale to nic nie daje i nie wiem od czego to się dzieje. Silnik 2b.Proszę o pomoc

Witam spróbuj sprawdzić czy wydech ma dobry przelot miałem podobną sytuację i okazało się że poprzedni właściciel albo nie żałował oleju albo kolanko i tłumik siedzą w ogarku od nowości bo sadze i spalony olej w środku był tak obfity że mały palec ledwo wchodził Smile a to jak wiadomo dwusuwowi nie sprzyja.Pozdrawiam
Jutro z rana sprawdzam wszystko co opisaliście. Postaram się porobić zdjęcia i tu wstawię. Dziękuję bardzo za pomoc. Jutro opiszę co i jak Smile
To się nazywa mostkowaniem świecy.
Być może. Nie znałem tego pojęcia ale dziękuję za wyjaśnienie Smile
Dziś wymieniłem tłok, pierścienie sworzeń i tulejke. Był taki luz że po zdjęciu głowicy mozna było obracać tokiem w lewo i prawo. Wyrobiona tuleja, pęknięty zamek pierścienia, mocna rysa na tłoku od tego. Ponadto na denku nagar miejscami do 3-4mm. Według napisów był to jeszcze oryginalny tłok od nowości. Mam nadzieję że mostkowanie ustąpi
Dziś ogar stanął jak zawsze ze zmostkowana świecą :/ nadal nie mam pojęcia o co mu chodzi. Teraz zaczęła wypadać kilka z automatu od biegów. Myślę że to przez spory luz automatu. Czy można ten luz jakoś usunąć? Myślałem o podkładce na tym wałku żeby zmniejszyć luz boczny bo jest spory...i pytanie czy musi być oryginalna kulka czy można np taką z łożyska od roweru Wink
Kulka może być z łożyska, luz możesz wyeliminować podkładkami ale te automaty z natury miały już luzy.
Ten ma na tyle duży że trze o kapę i tak się wychyla moim zdaniem że ta kulka wypada po prostu. Jutro zdejmę i zobaczę w jakim jest stanie i postaram się uratować jeszcze go
Przekierowanie