Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Wymiana 50-T1
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam, piszę ponieważ w przyszłości zamierzam zamienić swojego Rometa 50-T1 na inny motorower. Romecik działa bez zarzutów, jest po remoncie. Wymieniam bo inne modele bardziej podobają mi sie stylistycznie. Jako nowy pojazd biorę pod uwagę dwa motorowery: Romet Chart 210/211 oraz Simson S51 w dowolnym wariancie. I tu są moje pytania:
1. Jaka jest szansa że uda mi się sprzedać mojego Rometa? Cena bedzie dość okazyjna.
2. Który z tych mopedów wybrać? (Nie biorąc pod uwagę sentymentu, chodzi mi o kwestie techniczne.)
(28-07-2017 11:18:45)Inkwizytor napisał(a): [ -> ]Witam, piszę ponieważ w przyszłości zamierzam zamienić swojego Rometa 50-T1 na inny motorower. Romecik działa bez zarzutów, jest po remoncie. Wymieniam bo inne modele bardziej podobają mi sie stylistycznie. Jako nowy pojazd biorę pod uwagę dwa motorowery: Romet Chart 210/211 oraz Simson S51 w dowolnym wariancie. I tu są moje pytania:
1. Jaka jest szansa że uda mi się sprzedać mojego Rometa? Cena bedzie dość okazyjna.
2. Który z tych mopedów wybrać? (Nie biorąc pod uwagę sentymentu, chodzi mi o kwestie techniczne.)

1. W okazyjnej cenie sprzedasz go bardzo szybko. Poszukiwany model, jeśli jest w dobrym stanie.
2. Mimo wszystko chyba jednak Simson będzie lepszy biorąc pod uwagę kwestie techniczne.
1. Jak jest ok silnik (019) i motorower w ładnym stanie z dokumentami to za przyzwoitą cenę go sprzedasz
2. Ja bym brał Charta, bo:
-moim zdaniem ładniejszy
-wyższy
-wygodniejszy
-bezawaryjny
-ale minus to mniejsza możliwość łatwego tuningu, chociaż da się wycisnąć naprawdę dużo Big Grin
Też brałbym Charta ...
1. wygodniejszy
2. Ładniejszy
3. lepszy komfort jazdy
Witam, w jakim stanie jest 50-T1? Ma dokumenty? Byłaby możliwość sprzedaży?
Do weekendowych przejażdżek brałbym Charta jako podstawowy środek lokomocji Simsona ale tylko dlatego, że części do niego jest mnóstwo na allegro itp. Co nie zmienia faktu, że Chart jest:
- ładniejszy
- wygodniejszy
- niezawodny
- rzadko spotykany
- polski Smile
(28-07-2017 17:40:01)Pablo z Garażu napisał(a): [ -> ]Witam, w jakim stanie jest 50-T1? Ma dokumenty? Byłaby możliwość sprzedaży?
Jest w stanie dobrym. Był remontowany, wymiana koła zembatego na wałku zdawczym, nowe uszczelniacze od strony iskrownika, nowy przewód do fajki oraz nowa dętka z przodu. Minusy to nie najlepszy stan lakieru i podrdzewiałe felgi, nieoryginalny tłumik (prawdopodobnie od WSKi), problemy z wbijaniem na dwójke oraz to że pije olej ze sprzęgła. Na razie nie jest do sprzedarzy bo nie chce go oddawać w takim stanie. Przed nim jeszcze kilka napraw, m.in. wymiana uszczelniacza przy sprzęgle, montowanie sygnału, naprawa stacyjki i oczywiście malowanie i chromowanie.
Będzie na sprzedarz gdzieś w przyszłym roku, obiecuje że Pan będzie poinformowany jako pierwszy Smile

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

(28-07-2017 17:40:01)Pablo z Garażu napisał(a): [ -> ]Witam, w jakim stanie jest 50-T1? Ma dokumenty? Byłaby możliwość sprzedaży?
Zapomniałem: ma dokumenty tylko nieaktualne, tymczasowy dowód do 2010r. Będą wyrabiane nowe

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Chodzi głównie o to, że szukam motoroweru w kiepskim stanie, abym sam mógł go naprawić. Ale dzięki za informację.
Przekierowanie