15-07-2017, 13:33:06
Stron: 1 2
15-07-2017, 14:17:38
Ok osadzilem podgrzalem później stopniowo się schlodzilo i jak już mogłem ręką operować wprasowalem przez śrubę i podkładki ... siemeringi to 10 nie 7 ... siódemki też miałem i za głęboko wchodziły była przerwa
Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
16-07-2017, 01:44:14
simeringow oprocz tego ze nie smaruje sie po zewnetrznej stronie, to jeszcze punktuje sie delikatnie ostrym punktakiem ranty gniazd zeby napewno nie wyleciał.
16-07-2017, 12:13:18
Z tymi uszczelniaczami na sucho to ok, ale z tym punktakiem to chyba trochę poleciałeś. Gdzie fabrycznie też tak robili?
16-07-2017, 12:58:15
W charcie tak mialem. Nie wiem czy fabrycznie ale sprawdz sobie ten patent. Przynajmniej nie strach takim silnikiem sie oddalic od domu.
16-07-2017, 16:29:59
Nigdy mi żaden poprawnie osadzony uszczelniacz nie wyleciał, a nigdy nic nie punktuje. A osadzam często na olej
16-07-2017, 17:06:41
A to nie jest tak że przed włożeniem simeringu smaruje się jego boczne ranty smarem? często o tym czytałem, ba nawet na Simson lehrvideo to pokazywali.
16-07-2017, 17:31:05
(16-07-2017 17:06:41)Odrestaurator napisał(a): [ -> ]A to nie jest tak że przed włożeniem simeringu smaruje się jego boczne ranty smarem? często o tym czytałem, ba nawet na Simson lehrvideo to pokazywali.
Mozna, ale po co, zeby latwiej sie mial wyslizgnac? Skladaj panie jak chcesz. Ja nigdy bym nie dal w swoim silniku tak zrobic. Jak smarowac to tylko wargi.
Stron: 1 2