Wiesz, mówią że wszystko się da tylko żaba skacze
w tym stolmocie też mają jak widzę ramkę na metalową obudowę i szybkę. Z cyferblatem dam sobie spokój, wskazówkę być może pomaluję ale wątpię żeby dało się ją wyciągnąć. Zerować też nie chcę, bo to sztucznie wygląda
Wskazówki nie wyciągaj, bo jak później ją założysz, to licznik już nie będzie działał
To zostaje ręczna delikatna robota pędzlem
Wiesz może czy mój T-1 powinien mieć chromowaną czy czarną kedrę na zbiorniku?
Chromowano-czarną, jak każdy 50-T-1.
Ajjj widzisz zapomniałem że to nie jest Chart i sprzęgło się składa dopiero po dokręceniu wkładu... Ale trochę to do kitu bo będzie ciężko to złożyć ale chyba ściągacz ds radę
Właśnie sam się zastanawiam jak to zrobić bo trochę dziwnie to zrobili. Nie dość że dwa łożyska to trzeba jeszcze włożyć między nie seger I tulejkę dystansową. Ale chyba będę robił tak jak ty. I też zamawiam nowy wał bo stary już dzwoni
Ja biorę ten wał z jackmotors, to jest prawdopodobnie Tajwan i taki mam w Charcie, bo są czarne przeciwwagi oraz taki miedziany korbowód. W zimę, po jakiś 3-4 tys kilometrów nie wykazywał oznak zużycia.
Kombinujecie z tymi łożyskami, wewnętrzne miałem osadzone na wale a zewnętrzne w karterze o ile dobrze pamiętam, wał do zamrażalnika a karter i łożysko opalarką. Wszystko wlazło idealnie. Pamiętajcie tylko o podkładce między łożyska.
Złe wieści, bo Gmoto coś się ociąga albo bank
W piątek robiłem przelew a do dzisiaj na stronie jest status: "Czeka na płatność"...
Musiałem rozciąć nóżkę centralną, bo była strasznie krzywa i kilka razy heftana. Dam ją do pospawania mig-matem i przy okazji poprawię otwory na oś, bo są już zużyte. Niestety nie obejdzie się bez wymiany tulei w ramie, bo też ma luz.
Cześć!
W ostatnim czasie za dużo się nie działo, bo spawałem, kombinowałem, szlifowałem itd. Co też za chwilę zobaczycie na zdjęciach ponizej. W poniedziałek idę wspawać tulejkę nóżki centralnej i T-1 leci do malowania
Mam jeszcze tylko dwa tygodnie wakacji, mało, ale może uda mi się go chociaż w części złożyć
W międzyczasie zamówiłem paczkę z gmoto ale były problemy, bo nie mieli cylindrów, więc musiałem czekać... Ale się doczekałem. I jestem w większości produktów zadowolony, a jeszcze dorzucili kod rabatowy i rabat -30 zł na tę paczkę.
Zfazowałem okno wydechowe, teraz jest idealnie takie same jak 027.
Tutaj był ubytek od trącego łańcucha, udało się nadspawać.
Za 50 zł kupiłem oto taki zestaw części, właśnie też znalazłem tam bardzo dobre źródło części
I efekt 30 lat jeżdżenia na miksolu był taki, że musiałem wypalić tłumik palnikiem...
I efekt jest bardzo ładny
Teraz wystarczy pomalować ten tłumik na czarno
O widzę że też masz kondensator z malucha ?
Nie wiem z czego tam był kondensator, zresztą i tak nie mam zamiaru go użyć
50-T-1 poszedł do malowania, na razie jest wypiaskowany. Mam nadzieję, że lakiernik od czwartku go nie pomalował, bo zapomniałem o wspornikach błotnika...
Dotoczyłem nową tulejkę nóżki centralnej, teraz nie ma żadnego luzu. Nóżka chodzi nawet ciasno, co jest dobrą wiadomością.
I też ukazała się magia w lagach co opiszę niżej.
Przymierzyłem tylną zębatkę i rozebrałem koło, będę zmieniał tylko szprychy, bo felgi są ok i nie chcę nowych.
Właśnie... Tulejka metalowa jak w starym typie lag, nie było tulejek z kołnierzem, tylko te. No i teraz mam problem, bo muszę jakoś rozpiłować stare tulejki i tylko założę nowe te z kołnierzem. Teraz, kiedy wszystko poszło do malowania to nie ma sensu tego wyciągać.
Wymyłem wszystkie elementy z silnika.
Tajwańczycy pomyśleli i zrobili większy gwint na sprzęgle, który jest teraz znacznie ciężej ukręcić
Silnik złożony tak na sucho, żeby sprawdzić skrzynię biegów. I dobrze, że to zrobiłem, bo musiałem spiłować delikatnie tulejki od wałka pośredniego. Wyregulowałem automat i wszystko było idealne.
No i dobrze idzie
Co to takie w gratach piaskowanych, po prawej stronie, na dole zdjęcia? Ta tarcza czy coś...
Widzę próbę przed składaniem robisz tak jak ja
Życzę powodzenia w dalszych pracach. Debeer na malowanie już czeka