Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet Ogar 205- nagrzewa sie silnik i gasnie.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Sampras, dzieki za obszerne i pomocnicze wskazówki, według tego co mi napisales wszystko sie zgadza, oprocz tego ze musze sprawdzic jescze ta iskre na goracym silniku czy jest bo wiem ze byla slabsza na pewno a takze musze podmienic zaplon i sprawidzic na innym zaplonie, ja obstawiam ta walnieta cekwe zaplonowa. Puchniecia tloka nie zauwazam tutaj, tak jak mowisz magneto kreci sie idealnie na goracaym nic nie szarpie charujje czy blokuje go w cylindrze...
Nowy cyl i tłok, a Ty go 5 minut na postoju trzymasz? To są silniki chłodzone powietrzem.. więc nie dziwi mnie że, może ci puchnąć.
Chyba pojecie "puchnięcie tłoka" jest ci obce albo nigdy w życiu nie miałes z tym do czynienia, dzieki tobie i innym którzy trąbią od początku że nic tylko puchnie mi tłok i puchnie mi tłok! Jak nic nie puchnie i wszystko się kreci idealnie a przyczyna tego że gasł odcinało go po nagrzaniu okazała sie niesprawna CEWKA ZAPLONOWA. Dzieki za wasze rady a propo spuchnietego tloka i że zestaw CX to g... i o mały włos a naciagniecie mnie na koszty zakupu nowego zestawu cylinder tłok zmd który kosztuje 300zl! Dziś jescze raz go odpałiłem odcieło go po chwili nagrzania sprawdziłem iskre i okazała sie słaba przeskakiwała dziwnie , zamontowałem inny iskrownik, teraz już nie gaśnie przejechałem sie nim z 15min wszystko w porzadku, jescze go nie złożyłem bo na tym iskrtowniku nie mam swiateł znowu ani mi nie gaśnie więc nie zamykam tematu bo moga byc inne problemy jeszcze.
Tlok zmd 300zl ? Co ty chlopie jarasz ?
a ja nie polecam ani almota ani cx. koszt starego cylindra zmd to ze 20 zł. tłok od mb kosztuje 30 zł, szlif pod tłok około 50. komu się opłaca inna konfiguracja? przy czym chiński tłok zaczyna brzęczeć już po 2000km, a tłok od mb ten matowy szary po około 6-7k, i nadal trzyma dobrze ciśnienie.

Poza tym tłoki do rometa błyszczą się jak srebro i sa gładkie to sprzyja zatarciu bo nie zostaje na nich olej. tłok od mb miał pełno małych jakby kanalików które zbierają i przetrzymują olej. poza tym jest ciemniejszego koloru tak jak tłoki do jawki z prl, co może swiadczyc ze dodali do stopu krzem.
(29-06-2017 17:37:20)nofack napisał(a): [ -> ]Chyba pojecie "puchnięcie tłoka" jest ci obce albo nigdy w życiu nie miałes z tym do czynienia, dzieki tobie i innym którzy trąbią od początku że nic tylko puchnie mi tłok i puchnie mi tłok!

Wyobraź sobie, że każdy tłok puchnie. Jedne mniej, inne bardziej. Już pisałem że na CX praktycznie jeździć się nie dało, i dopiero na Almocie działało jak należy.

Ale skoro działa Ci ten CX to jeździj na CXie.
No, nie chodzi mi o to ze puchnie czy nie tylko został bym o malo co wprowadzony w blad i naciagniety na koszta bo kupil bym nowy zestaw tlok cylinder i wciaz mial bym ten problem az wkurzyl bym sie i wyrzucil bym to na zlom, bo ilez mozna.
Ok wiadomo ze puchnie tam iles tam setek poki co jest to nowy silnik zrobilem na nim dzisiaj 10km po wymianie tej cewki i widac dopiero teraz ze chodzi jak burza, w tym momencie jest wszystko w porzadku a jersli zacznie puchnac po 1000-2000km no to trudno wtedy bede sie nad tym zastanawial .Co do CX to jaki mam inny wybór? CX gówno Almot to samo gówno bo tez puchnie zalezy jak sie trafi a zmd patrzylem troche po olx to jest tylko jeden za 190zl plus wysylka czyli 220zl, no nie powiem chcial bym sobie kupic taki ale niestety nie stac mnie moze jak kasy dozbieram to zaloze sobie taki ale i tak na nim nie bede jezdzil wiec az tyle nie chce inwestowac jak zrobie do 100km do zimy to wszystko na tym romecie.
Jakis nie ogarniety jestes. Poczytaj co piszesz.
(29-06-2017 23:17:10)nofack napisał(a): [ -> ]No, nie chodzi mi o to ze puchnie czy nie tylko został bym o malo co wprowadzony w blad i naciagniety na koszta bo kupil bym nowy zestaw tlok cylinder i wciaz mial bym ten problem az wkurzyl bym sie i wyrzucil bym to na zlom, bo ilez mozna.
Ok wiadomo ze puchnie tam iles tam setek poki co jest to nowy silnik zrobilem na nim dzisiaj 10km po wymianie tej cewki i widac dopiero teraz ze chodzi jak burza, w tym momencie jest wszystko w porzadku a jersli zacznie puchnac po 1000-2000km no to trudno wtedy bede sie nad tym zastanawial .Co do CX to jaki mam inny wybór? CX gówno Almot to samo gówno bo tez puchnie zalezy jak sie trafi a zmd patrzylem troche po olx to jest tylko jeden za 190zl plus wysylka czyli 220zl, no nie powiem chcial bym sobie kupic taki ale niestety nie stac mnie moze jak kasy dozbieram to zaloze sobie taki ale i tak na nim nie bede jezdzil wiec az tyle nie chce inwestowac jak zrobie do 100km do zimy to wszystko na tym romecie.
Następnym razem jak będziesz TAK porządnie robić silnik to wiedz że nowa cewka i platyny(przynajmniej w Romecie) to podstawa. I zamiast następnym razem pisać temat to posprawdzaj najpierw zapłon , gaźnik ...
Wiesz jak sie robi silnik od zera od golych karterow a czesci dokupuje od ludzi ktorzy sprzedaja oczywiscie wszystko sprawne, byl na chodzie do konca itd to potem montujesz to i wychodzi wielkie gówno...i bawisz sie i sleczysz z tym kombinujes co moze byc nei tak a tu kabelek nie laczy a to kondensator a to cewka a to platynki itd... kupilem z 8 zaplonow magneta iskrowniki wszystkie mialy byc srpawne - jak sie okazuje z 8 2 magneta sa proste z 1 jako takie a reszta charuje po cewkach az milo a co do iskrownikow to rowniez buble itd, podstawki ladne ale cewki to gowno wszystko do wyjebania i robienia od nowa od podstawy inaczej niestety sie nie da...a z tym silnikiem gdybym tylkio mial czesci sprawdzone w 100% takie które mozna wsadzic i bnedzie chodzic to mysle ze silnik byl by sprawny od 1 kopa.
No to panie rychlo w czas sie dowiedziales ze cewka do dupy. Mozna bylo ja zmierzyc multimetrem, ale po cholere, jak mozna kupic u janusza jeszcze jedne gwno na zapas.
Stron: 1 2
Przekierowanie