26-06-2017, 19:08:22
26-06-2017, 19:34:49
Zdrowy silnik DEZAMETu powinien mieć coś ~10 atmosfer. Prawie 8 oznacza że masz jeszcze jak najbardziej sprawny silnik. Problemy mogą się zacząć poniżej 0.6 MPa.
Pytanie tylko czy sprawdzałeś zimny silnik czy rozgrzany.
Pytanie tylko czy sprawdzałeś zimny silnik czy rozgrzany.
26-06-2017, 19:44:49
zimny, ale w książce napraw Rometów pisze ,że normalne ciśniejie powinno wynosić 0,6 MPa a poniżej 0,5 MPa trzeba robić remont
26-06-2017, 22:48:56
Ja tylko tak powiem.Jak tłok poniżej pierścionków ma nagar to oznacza że mamy słabą kompresję tzw. przedmuchy.
26-06-2017, 23:01:12
(26-06-2017 22:48:56)ARES napisał(a): [ -> ]Ja tylko tak powiem.Jak tłok poniżej pierścionków ma nagar to oznacza że mamy słabą kompresję tzw. przedmuchy.
Ja mam jakoś tłok z jednej strony w Simsonie wręcz czarny a komprecha i moc jest, ciekawe jak to z tym jest.
27-06-2017, 00:42:49
Simson to nie romet.D
27-06-2017, 09:21:12
Czyli Twoim zdaniem silnik Simsona będzie działał prawidłowo ze słabą kompresją, a silnik rometowski już nie?
27-06-2017, 11:08:23
Każdy silnik jak będzie miał słabą kompresję to będzie nie miał siły.Z tego co pamiętam to romet powiniem mieć mniej więcej 8 , 9 barów.Jak ma poniżej 6 to wtedy trzeba cylinder oddać do szlifu i dokupić tłoczek z pierścieniami.Ja powiem że sama wymiana pierścieni dużo mocy nie daję.A jak macie cylinder po szlifie i kompresji nie ma ,to zazwyczaj uszczelka pod głowicą jest do wymiany (wydmuchało chińszczyznę).
27-06-2017, 11:44:29
Ok, dzięki. Temat zamykam.