Witam, co może być przyczyną tego, że Romet jest słaby,gaśnie , słabo się wkręca na obroty, i po krótkiej jeździe (100m) ciężko odpala ( a raczej jest to niemożliwe, tylko ledwo na popych) Podczas jazdy jakoś dziwnie chodzi.
Wymieniłem pierścienie i dalej to samo. Dzisiaj sprawdzałem kompresje i pokazało prawie 0,8 MPa. Dodam ,że w książce o naprawach Rometa pisze ,że ciśnienie sprężania dla 023 powinno wynosić 0,6 MPa.
Nie wiem co robić
Pomóżcie
Kondensator, puchnący tłok
no możne kondensator ale puchnący tłok to raczej wątpię, zaraz po odpaleniu się tak dzieje
Ile mm przed gmp masz iskrę? Jakie nastawy gaznika?
ok. 3mm przed gmp
A gaźnik to tak: Iglica najniżej tzn. mniej paliwa
Od obrotów na maksa
i od regulacji też na maksa odkręcona
Świeca czarna, możliwe ,że od oleju bo leje 1:25
A na wolnych pracuje caly czas czy tez po chwili gasnie ?
Zauważyłem ,że raczej na wolnych i średnich obrotach jest słaby. Jest takie coś ,że jadę powolutku i daje fulll gazu i tak jakby go zalewało i po chwili zaczyna normalnie jechać. Od razu na wolnych obrotach gaśnie, czyli zbyt bogata mieszanka.
Świeca czarna.
Paliwo leje w proporcjach 1 :30
Gaźnik był czyszczony, ale widzę ,że raz na jakieś 2 min pojawi się kropelka paliwa na gaźniku.
Na 90% masz rozłupaną tulejkę igliczną w gaźniku i ci go zalewa ,ja też tak miałem totalny brak mocy problemy z jazdą ,co chwilę zalana świeca.Wymiana gaźnika na pewno pomoże , bo mi pomogła.Jak masz kolegę który dał by ci wykręcić sprawny gaźnik,to porzycz od niego i zobacz czy na nim chodzi.Jak chodzi to oddaj mu gaźnik i kup sobie używany oryginalny gaźnik w dobrym stanie.
Już kiedyś był o tym temat, jeszcze raz rozkręcę gaźnik i zobaczę
Już kiedyś był o tym temat, jeszcze raz rozkręcę gaźnik i zobaczę
Odkręciłem gaźnik i sprawdziłem tulejkę i według mnie była ok. Ale zauważyłem ,że po zalaniu gaźnika paliwem, paliwo pojawia się na śrubce od regulacji składu mieszaki. Odkręciłem tą śrubkę od dyszy ( oczywiście gaźnik był w pozycji takiej jak w Romecie) i tamtędy wykapało ( tak szybciej) paliwo. Czy tam powinno być paliwo przecież tam jest ( tak mi się wydaje) dysza powietrza. Co o tym sądzicie???
To normalne, po calkowitym wykreceniu tej srubki od mieszanki jak sama nazwa wskazuje PALIWOWO-powietrznej wycieka z tamtad paliwo. Jesli jest wkrecona tak jak powinna oto raczej nie powinno cieknac ani kropelki.
moze nie masz zalozonej sprezynki? Zobacz na innym gazniku
sprężynka jest, inny gaźnik spróbuje skądś wykombinować