Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Słabo się wkręca, słaby - 023
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam, co może być przyczyną tego, że Romet jest słaby,gaśnie , słabo się wkręca na obroty, i po krótkiej jeździe (100m) ciężko odpala ( a raczej jest to niemożliwe, tylko ledwo na popych) Podczas jazdy jakoś dziwnie chodzi.
Wymieniłem pierścienie i dalej to samo. Dzisiaj sprawdzałem kompresje i pokazało prawie 0,8 MPa. Dodam ,że w książce o naprawach Rometa pisze ,że ciśnienie sprężania dla 023 powinno wynosić 0,6 MPa.
Nie wiem co robićSad Pomóżcie
Kondensator, puchnący tłok :F
no możne kondensator ale puchnący tłok to raczej wątpię, zaraz po odpaleniu się tak dzieje
raczej nie
Ile mm przed gmp masz iskrę? Jakie nastawy gaznika?
ok. 3mm przed gmp
A gaźnik to tak: Iglica najniżej tzn. mniej paliwa
Od obrotów na maksa
i od regulacji też na maksa odkręcona
Świeca czarna, możliwe ,że od oleju bo leje 1:25
A na wolnych pracuje caly czas czy tez po chwili gasnie ?
Zauważyłem ,że raczej na wolnych i średnich obrotach jest słaby. Jest takie coś ,że jadę powolutku i daje fulll gazu i tak jakby go zalewało i po chwili zaczyna normalnie jechać. Od razu na wolnych obrotach gaśnie, czyli zbyt bogata mieszanka.
Świeca czarna.
Paliwo leje w proporcjach 1 :30
Gaźnik był czyszczony, ale widzę ,że raz na jakieś 2 min pojawi się kropelka paliwa na gaźniku.
Na 90% masz rozłupaną tulejkę igliczną w gaźniku i ci go zalewa ,ja też tak miałem totalny brak mocy problemy z jazdą ,co chwilę zalana świeca.Wymiana gaźnika na pewno pomoże , bo mi pomogła.Jak masz kolegę który dał by ci wykręcić sprawny gaźnik,to porzycz od niego i zobacz czy na nim chodzi.Jak chodzi to oddaj mu gaźnik i kup sobie używany oryginalny gaźnik w dobrym stanie.Smile
Już kiedyś był o tym temat, jeszcze raz rozkręcę gaźnik i zobaczę Wink

Już kiedyś był o tym temat, jeszcze raz rozkręcę gaźnik i zobaczę Wink
Odkręciłem gaźnik i sprawdziłem tulejkę i według mnie była ok. Ale zauważyłem ,że po zalaniu gaźnika paliwem, paliwo pojawia się na śrubce od regulacji składu mieszaki. Odkręciłem tą śrubkę od dyszy ( oczywiście gaźnik był w pozycji takiej jak w Romecie) i tamtędy wykapało ( tak szybciej) paliwo. Czy tam powinno być paliwo przecież tam jest ( tak mi się wydaje) dysza powietrza. Co o tym sądzicie???
To normalne, po calkowitym wykreceniu tej srubki od mieszanki jak sama nazwa wskazuje PALIWOWO-powietrznej wycieka z tamtad paliwo. Jesli jest wkrecona tak jak powinna oto raczej nie powinno cieknac ani kropelki.
a cieknie i co teraz?
moze nie masz zalozonej sprezynki? Zobacz na innym gazniku
sprężynka jest, inny gaźnik spróbuje skądś wykombinować
Przekierowanie