(02-06-2017 00:58:56)Cykada napisał(a): [ -> ]Te kable które idą od zapłonu do modułu i regulatora jaki mają przekrój?
Korzystając z okazji seryjne przewody które idą do silnika (światła i gaszenie) jaki mają przekrój?
Kabel który wyprowadza światła od cewki do przepustu gumowego silnika ma 1mm^2 taki sam jest od gaszenia. Nie wiem jaką średnice mają oryginalne.
(02-06-2017 09:10:15)Cykada napisał(a): [ -> ]Na moje nie odpowiedziałeś...
Troche dziwne to pytanie o średnice kabli ale już odpowiedziałem :-) Czekam na kolejne
Nie zauważyłem, dzięki.
Ale nie widzę w tym nic dziwnego, a jakby było 2x0,5 to by wystarczyło, czy będzie jakiś problem?
(02-06-2017 09:37:47)Cykada napisał(a): [ -> ]Nie zauważyłem, dzięki.
Ale nie widzę w tym nic dziwnego, a jakby było 2x0,5 to by wystarczyło, czy będzie jakiś problem?
Kabel 0,5 też by pewnie wystarczył ale dla pewności ja dałem 1mm. Możesz spokojnie zastosować 0,5
mógłbyś mi podać średnice wewnętrzną magneta ? ( w sensie tam gdzie jest magnes)
magneto robiłeś samemu od podstaw?
(02-06-2017 16:16:24)dawidbarganski napisał(a): [ -> ]mógłbyś mi podać średnice wewnętrzną magneta ? ( w sensie tam gdzie jest magnes)
magneto robiłeś samemu od podstaw?
Średnica wewnętrzna to 86mm.
Część magneta jest kupiona gotowa, ja dorabiam na maszynach cnc wałek żeby pasowało na oryginalny wał i klin rometa. Stożek jest dodatkowo szlifowany aby mieć pewność że jest dobrze.
Magneta na pewno nie robił bo większość ludzi co robi zapłony cdi bazuje na takim magnecie, podejrzewam że to uniwersalne tylko adapter do wału się montuje na nim.
A mnie interesuje wymiar tego zewnętrznego modułu, możesz mi go zwymiarować?
(02-06-2017 08:53:21)charper napisał(a): [ -> ]seryjne to jedynki były.
(01-06-2017 23:01:31)rafi555 napisał(a): [ -> ] (01-06-2017 21:32:07)Użytkownik usunięty napisał(a): [ -> ]Wymienię:
- mocniejsza iskra
chyba nie koniecznie sądząc po filmie, ogólne to cdi bez akumulatora tu dupa, w komarze miałem z charta to cienkie niebieskie iskierki były byle gówno wpadnie i iskry nie ma
to albo miałeś szmelc albo cos nie tak, jedno wynika z drugiego
tu masz moj filmik jaka jest iskra na oryginalnym zapłonie.
http://www.dailymotion.com/video/x40wf3c...l-133_auto
i to jest iskra! a nie jak u mnie cienkie iskierki a jak wsadzę palec w fajkę i kopne to nawet nie kopnie porządnie z resztą zrobię osobny temat o tym problemie
Tematu nie zakladaj bo juz byly. Trzeba sobie kolego zdobyc multimetr i mierzyc. To nie jawka ze iskra jak polowa tego co na filmie i nic nie zmienisz.
(02-06-2017 16:47:03)Cykada napisał(a): [ -> ]Magneta na pewno nie robił bo większość ludzi co robi zapłony cdi bazuje na takim magnecie, podejrzewam że to uniwersalne tylko adapter do wału się montuje na nim.
A mnie interesuje wymiar tego zewnętrznego modułu, możesz mi go zwymiarować?
W załączniku wysyłam zdjęcia z wymiarami regulatora napięcia (srebrny) oraz modułu zapłonowego (czarny).
Regulator można wepchnąć do lamy natomiast moduł ja zalecam mocować do uchwytu pompki pod zbiornikiem.
czekaj czekaj, coś mi świta, czy to ty byłeś na bazarze w warszawie z zapłonami cdi i z karterami wski z tym zapłonem? pytałem wtedy o zapłony do rometów?
Tak, byłem na bazarze w warszawie z zapłonami od WSK
Do modułu podpinam świece i dwa przewody które idą od magneta, a gdzie w taki układzie jest ten regulator?