Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: wszystko tylko nie komar!
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
chciałbym kupić kolejnego rometa, zastanawiam się nad ogarem 200, psuje się? drogie części? a może chart co innego, klasyczny 50t1, dodam ,że fajnie było jakby dało rade przejechać 100km bez awari i bez remontu silnika co 1km (jak to w moim komarze w którego włożyłem Bug wie ile a to łajdactwo nie pali i psuje się cały czas)
Mi osobiscie ogar 200 sie nie podoba. Silnik z jawki w ramie rometa pasuje jak swini dzwonek. Ale jak to mowia o gustach sie nie dyskutuje. I przez to sa tanie jak barszcz.
wygląd to mi zwisa i powiewa, ważne żeby się nie psuł aż tak jak s38, ogary 200 ponoć są pancerne i idioto odporne, myślę też nad 205 ma znany mi silnik 023, mniej się sypie, tylko ceny bez papierów za ruine to 600zł!
Użytkując 223,023,019 powiem tak - na trasy 223 jest najlepsze - jeździ się tym inaczej niż dezametem, nie ma co się bać wysokich obrotów, ale nie ma co przesadzać też.. mój Ogar bez zająknięcia 50km zrobi - więcej jeszcze nie miałem okazji bez postoju zrobić

Porównując silniki 223 i 023 to 023 i to po tym całym kapitalnym remoncie co jakiś czas ma jakiś kaprys.. a to obroty trzeba poprawiać, a to gaźnik się zapcha, a to nie ma mocy na drugi dzień Facepalm2 Teraz na przykład po odpaleniu wchodzi mi na maksymalne obroty - gaźnik przeczyszczony, po zatkaniu filtra powietrza gaśnie - no i szukaj wiatru w polu Facepalm2

Co do tego strasznego 019 - po złożeniu w lutym i wyregulowaniu zrobiłem bez ŻADNYCH problemów 300km.. i jak na razie wszystko dalej pięknie hula, jednak porównując do 223 to 50T1 się wlecze, jedzie się dużo wolniej..

Ja bym brał Ogara 200
(21-05-2017 09:41:01)spsport2000 napisał(a): [ -> ]I przez to sa tanie jak barszcz.

Panu już raczej podziękujemy Smile Tanie są, bo jest ich mnóstwo w porównaniu do innych. A czemu jest ich tyle? Bo tyle ich dotrwało tych czasów. Ludzie po prostu woleli Ogara ze względu na ten silnik :F

Sam nie mam za dużo do dodania, bo Bresio po prostu idealnie to podsumował. Ten silnik jest bardzo dobry. Prosty jak budowa cepa, więc nie ma się co nawet psuć, a odpowiednio wyremontowany i serwisowany będzie służył wiernie.
Ja też wybrał bym ogara 200.
Argumenty za zostały już wymienione.
Przekierowanie