Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Komar 231
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7
Mój pierwszy w życiu Komar. Pomalowany pędzlem, ale na razie planuję go uruchomić i zarejestrować. Na remont przyjdzie czas później
Uhuhuhuhu Pierwszy w życiu i od razu taki O.O O paaanie, tylko czekać co będzie kolejne :F
Fajowski, rób i się ciesz. Piękna maszynka zazdraszczam Big Grin
(02-05-2017 10:40:11)krystian276 napisał(a): [ -> ]Uhuhuhuhu Pierwszy w życiu i od razu taki O.O O paaanie, tylko czekać co będzie kolejne :F

Motorower pierwszy, ale od lat mam Velorexa 16/350. Myślałem o motorowerze na pedały i nie sądzę, żeby były następne
Zazdroszczę jednego i drugiego
Ten Velorex wygląda znajomo. Nie kręciłeś się nim może po Pobierowie na przełomie lipca i sierpnia zeszłego roku?
(02-05-2017 17:02:46)Dawdzio napisał(a): [ -> ]Ten Velorex wygląda znajomo. Nie kręciłeś się nim może po Pobierowie na przełomie lipca i sierpnia zeszłego roku?

Kręciłem się, ale było to w 2014 roku Smile
Może być, wtedy też tam byłem, a akurat do czasu to pamięci nie mam. Ale trzeba przyznać, że jest jedyny w swoim rodzaju.
Może kiedyś dorobię się własnego Smile
Ktoś podpowie na temat oryginalności Komara? Silnik chyba z 232, ale w garażu czeka z 231 z gażlikiem innym. Postaram się wrzucić fotki
Stasiu
Trudno tak na podstawie, zwłaszcza tych zdjęć coś Ci doradzać. Moja podpowiedź, poszukaj schematów, katalog części zamiennych i zdjęć z epoki tego pojazdu. Ja od tego zaczynam. Bardzo lubię przeglądać takie materiały, nie koniecznie wy-googlowane Smile
marze o takim Smile dobry egzemplarz
podaj numery ramy i silnika po tym dojdziemy jaki to model Smile
Przeglądałem wstępnie internet na temat Komarów, ale wierzę, że są tutaj lepsi fachowcy. Ja interesuję się więcej Velorexem. Komar z 1963. Nr ramy z dowodu: 0342**, silnik oryginalny B0935** .
to komar 231B
rama identyczna jak 231, rożnica miedzy wersją B to silnik s38B.
MR-231B: produkcja w 1963. Od zwykłego MR-231 różnił się silnikiem S38B z tłoczoną pokrywą iskrownika, wejściem linki biegów w tylnej części kartera jak w późniejszych Komarach., prądnicą-iskrownikiem z trzema cewkami, mocą zmniejszoną do 1,4 KM, zwiększonym przełożeniem I biegu oraz prawdopodobnie nieco dłuższym niż w S38 czopem wału korbowego. Oprócz silnika model posiadał zmienioną instalację elektryczną z przełącznikiem w lampie.

Takie coś wyczytałem tutaj na forum, a mój Komar nie ma żadnego przełącznika w lampie, tylko przy kierownicy.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7
Przekierowanie